Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی کامیون به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه  در میدان هفت تیر  آن خبر داد .

سرهنگ مجید رنجبر گفت : در ساعت 02:00بامداد در محدوده میدان هفت تیر   یکدستگاه کامیون حامل بار  واژگون می گردد .

به گزارش رکنا، وی افزود : این کامیون به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه پس از برخورد با جداول به پهلوی چپ واژگون می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر گفت : خودروهای عبوری در حال تردد خیلی خوش شانس بودند که این کامیون در حال واژگونی با وسیله آنان برخورد نکرد و آنان توانستند قبل از برخورد خودروی خود را متوقف و دقیقا قبل از توقف کامل این کامیون آنها نیز متوقف شوند .

وی بیان داشت : بلافاصله پس از این حادثه رییس وتیم های کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل حادثه به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند .

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : با تلاش های عوامل راهور در محل حادثه و بیرون آوردن راننده کامیون از فضای محبوس شده ، نسبت به جابجایی این کامیون اقدام شد و جرثقیل سنگین پلیس راهور تهران بزرگ این غول آهنی را به گوشه راه منتقل کرد .

وی از رانندگان خواست حین خلوتی معابر و بزرگراهها ، از سبقت و سرعت جدا خوددرای نمایند و همیشه با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت نموده تا شاهد بروز این حوادث در سطح شهر نباشیم .

منبع: فردا

کلیدواژه: میدان هفت تیر کامیون حمل زباله پلیس راهور تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۶۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر

سرهنگ احسان مومنی با اشاره به برخورد پلیس با تخلفات ساکن گفت: تخلفات ساکن جزو آن‌دسته از تخلفاتی است که گرچه حادثه‌ساز محسوب نمی‌شود، اما هم می‌تواند منجر به حوادث رانندگی غیرقابل جبران شده و هم سبب اخلال در روند ترافیک می‌شود، از این رو پلیس برخورد با آن را در راستای روانسازی ترافیک و همچنین پیشگیری از وقوع تصادفات در دستورکار خود قرار داده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه تخلف در محل ممنوعه، پارک دوبل، توقف در پیاده‌رو و ... جزو تخلفات ساکن محسوب می‌شود، گفت: در همین راستا نیز ماموران پلیس راهور نسبت به اعمال قانون این تخلفات اقدام می‌کنند. علاوه بر آن از چند سال پیش تعدادی از خودرو‌های پلیس راهور تهران بزرگ نیز به دوربین ثبت تخلفات مجهز شده و از این طریق نیز نسبت به برخورد با تخلفات ساکن اقدام می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرحی جدید برای برخورد با تخلفات ساکن خبر داد و گفت: پلیس راهور پایتخت در حال آماده‌سازی موتورسیکلت‌های مجهز به دوربین ثبت تخلفات است. دوربین نصب شده بر روی این موتورسیکلت‌ها قابلیت ثبت تخلفات ساکن و جریمه متخلفان را داراست. در حال حاضر چند دستگاه از این موتورسیکلت‌ها آماده شده و پس از طی مراحل فنی و دریافت کد‌های مربوطه بر تعداد این موتورسیکلت‌های دوربین‌دار افزوده شده و این موتور‌ها نیز همچون خودرو‌های دوربین‌دار اقدام به جریمه خودرو‌های دارای تخلفات ساکن خواهند کرد.

مومنی درباره اینکه آیا دوربین‌های نصب شده بر روی موتورسیکلت‌ها تنها امکان ثبت تخلفات ساکن را دارند، گفت: در فاز اول، این دوربین‌ها نسبت به اعمال قانون و ثبت تخلفات ساکن اقدام خواهند کرد. اما این دوربین‌ها قابلیت ثبت هر نوع تخلفی را دارند و بسته به برنامه‌نویسی آن، می‌توانند دیگر تخلفات را نیز ثبت کنند؛ لذا ممکن است در آینده از این دوربین‌ها برای ثبت دیگر تخلفات رانندگی نیز استفاده شود.

وی با بیان اینکه اعمال قانون مکانیزه تخلفات رانندگی، درصد خطا و دیگر چالش‌های ممکن را کاهش می‌دهد، گفت: در مواردی مشاهده شده که پارک یا توقف یک خودرو در محل نامناسب، منجر به وقوع تصادفی شدید و حتی مرگبار شده است. همچنین تخلفات ساکن سبب کندی تردد و ایجاد ترافیک می‌شود و برخورد پلیس نیز در همین راستا انجام می‌شود. طرح برخورد با تخلفات ساکن در سال ۱۴۰۳ نیز با جدیت در معابر پایتخت اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس نسبت به استفاده از این دو وسیله تزیینی در خودروها
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است