Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@19:57:01 GMT

بهره برداری از ۱۱ طرح آبزی پروری در گلستان

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۶۴۲۵

بهره برداری از ۱۱ طرح آبزی پروری در گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سید جواد قدس علوی مدیر کل شیلات گلستان گفت : در هفته دولت امسال ۱۱ طرح آبزی پروری استان اعم از پرورش ماهیان گرمابی و پرورش کپور ماهیان با استفاده دو منظوره از آب چاه‌های کشاورزی، با اعتبار ده میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در استان به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:همچنین راه اندازی خط ۲۰ کیلو وات برق از لاین ۱ تا لاین ۳ مجتمع پرورش میگو گمیشان، جاده دسترسی داخلی مجتمع میگو به طول ۵ و نیم  کیلومتر، از طرح های عمرانی قابل افتتاح شیلات گلستان در هفته دولت امسال بوده است.

قدس علوی  با اشاره به طرح های قابل کلنگ زنی شیلات استان گفت:  یک مرکز پرورش ماهیان گرمابی در شهرستان گمیشان نیز کلنگ زنی شده است.

مدیر کل شیلات گلستان گفت: با راه اندازی خط ۲۰ کیلو وات برق از لاین ۱ تا لاین ۳ مجتمع پرورش میگو گمیشان، ۷۲ مزرعه و جاده دسترسی داخلی مجتمع میگو به طول ۵/۵ کیلومتر، ۱۴۲ مزرعه از امکانات برق و جاده دسترسی بهره مند می‌شوند.

او گفت:همچنین در مجموع با افتتاح و کلنگ زنی این ۱۴ طرح، ۳۳ نفر به طور مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

 با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در استان، آئین افتتاح  طرح های هفته دولت، با حضور حق شناس استاندار گلستان، به صورت متمرکز و ویدئوکنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبزی پروری شیلات گلستان هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند