Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:53:38 GMT

کشف ۶۸ تن سیمان احتکارشده در ری

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۶۶۱۱

کشف ۶۸ تن سیمان احتکارشده در ری

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، لطف‌الله ستاره  رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در جمع خبرنگاران با اشاره به گشت‌های مستمر از واحدهای صنفی و انبارها در سطح شهرستان ری اظهار کرد: در گشت مشترک اتاق اصناف شهرستان ری از انبارها و واحدهای صنفی بازرسان این اداره موفق به شناسایی میزان قابل توجهی سیمان شدند.

وی گفت: این واحد صنفی در قسمت انبار و بدون مجوز و ثبت در سامانه انبارها اقدام به نگه‌داری ۶۸ تن سیمان کرده و در این روزها که با کاهش تولید سیمان مواجه هستیم از فروش و عرضه این محصول با هدف افزایش قیمت خودداری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه تأکید کرد: با توجه به حضور کارشناس تعزیرات و تأیید بر احتکار انبار فوق، برای این واحد پرونده تخلف تشکیل و برای بررسی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

ستاره در پایان خاطرنشان کرد: نباید سودجویی‌ها مانع عرضه بهتر محصول به بازار باشد تا برخی افراد به افزایش قیمت دست زده و به نوعی از قوانین و مقررات مورد نظر عدول کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس اتاق اصناف شهرستان ری شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۶۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید

دکتر شیرجنگ گفت: رادیولوژی پرتابل - سرکانتر - ساک شن و تخت‌های اتاق عمل از جمله دستگاه‌هایی هستند برای بیمارستان خریداری شده است.

وی افزود:خرید دستگاه اتوآنالایزر برای آزمایشگاه نیز خریداری شده که تا یکماه آینده نصب خواهد شد و با نصب آن مشکلات آزمایشگاه رفع می شود ولی برای راه اندازی آن و نصب دستگاه‌های جانبی ۱.۵ میلیارد تومان هزینه نیاز است که از خیرین درخواست می کنیم برای بروز کردن آن ما را یاری کنند.

وی گفت: مجوز اصلی برای احداث بخش اتاق‌های عمل در فضای ۳ هزار متر مربع بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان گرفته شده است که با احداث آن دیگر نیاز به ارجا ع بیماران به سایر شهر‌ها نخواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی