Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از چابک آنلاین، "احمد صفرزاده" گفت: اینکه شرکت های بیمه ای نیاز جدیدی را شناسایی کنند و برای آن طرح، محصول جدیدی را ارائه کنند اینچنین نبوده بلکه به صورت خاص تر از مجموعه نیازهای یک سازمان نیازی مشخص شده را در نظرگرفته و برای آن پوشش جدیدی تحت عنوان بیمه جدید طراحی کرده ا ند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه ضرورت ارائه طرح های جدید بیمه ای به معنای آن نیست که بازار این کشش را دارد، افزود: دریک تحلیل کلی در ارتباط با بیمه های جاری، پتانسیل بالایی در بیمه نامه های مسئولیت، عمروآتش سوزی وجود دارد.

معاون فنی شرکت بیمه ایران، خاطرنشان کرد که درحوزه پوشش بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی حدود 20 تا 25 درصد واحد های مسکونی کشور تحت پوشش قراردارند که 70 درصد این تعداد هم به واسطه قراردادهای گروهی سازمان ها تحت پوشش قرارگرفته اند.

صفرزاده، با بیان اینکه در بیمه آتش سوزی 75 درصد پتانسیل استفاده نشده وجود دارد، گفت: تعداد کمی از افراد جامعه تحت پوشش بیمه عمر و پس اندازقرار دارند و آن تعدادی هم که بیمه نامه های عمردارند بیمه نامه های عمر فوت به هرعلت است که سازمان ها برای کارکنان خود خریداری کرده اند.

وی، تصریح کرد: با مقایسه ضریب نفوذ بیمه کشور(2.5 درصد) با ضریب نفوذ جهان(7 درصد) حدود دوسوم ظرفیت خالی بیمه ای درکشور وجود دارد که درقالب محصولات جاری و شایع بازار می توان پتانسیل بالقوه را به بالفعل تبدیل کرد.

 محصولات جدید بیمه ای برای تامین نیازهای جدید بیمه گذاران ضروری است

معاون فنی شرکت بیمه ایران، با بیان اینکه محصولات جدید بیمه ای برای تامین نیازهای جدید بیمه گذاران و پوشش همان نیازها لازم است، افزود: اما اگر محصول جدید بیمه نباشد روند کار شرکت های بیمه ای متوقف نمی شود.

صفرزاده، اذعان داشت که به دلیل شکافی که بین ظرفیت بالقوه و بالفعل در ارتباط با محصولات بیمه ای شایع و جاری صنعت بیمه وجود دارد هنوز زمینه برای افزایش ضریب نفوذ بیمه با محصولات فعلی وجود دارد.

معاون فنی شرکت بیمه ایران، خاطرنشان کرد که اگربه معنای واقعی ازظرفیت های موجود درمحصولات جاری صنعت بیمه استفاده شود ومازاد برآنها پوشش های جدیدی نیز ارائه شود به نفع صنعت بیمه ومردم است ودرتوسعه ضریب نفوذ بیمه کشورنیزموثر خواهد بود.

پربیننده ترین فروش آنلاین بیمه نامه شفافیت را بیشتر خواهد کرد عملکرد صندوق بیمه کشاورزی زیر ذره بین فعالان و کارشناسان کشاورزی ضریب نفوذ بیمه در کشور یک سوم میانگین جهانی است ضریب خسارت بیمه کشتی و هواپیما با یک حادثه دستخوش تغییر می شود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه جدید بیمه بیمه نامه بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اعلام این خبر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
جمشید شایانفر افزود: بیمه شدگان مذکور نیازنیست که تمدید پوشش بیمه‌ای به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.


دیگر خبرها

  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • ۹۰ درصد تذکر گیرندگان حجاب، پوشش خود را اصلاح کردند
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!