Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@13:56:52 GMT

سه سال قرنطینه برای رسیدن به پارالمپیک!

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۶۷۳۶

سه سال قرنطینه برای رسیدن به پارالمپیک!

علی جواد، زنه بردار بریتانیایی برای طی کردن اردوی آماده سازی شرکت در المپیک به مدت سه سال خود را قرنطینه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، علی جواد 32 ساله برای حضوری قدرتمندانه در المپیک به مدت سه سال در شرایط قرنطینه قرار گرفته و خود را آماده حضور در رقابت های پارالمپیک توکیو کرد. این ورزشکار باتجربه مبتلا به بیماری کرون (التهاب روده) بود و حتی چندی پیش در آستانه مرگ قرار گرفته بودبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد به دلیل ضعف سیستم ایمنی بدن تصمیم گرفت خود را قرنطینه کرده تا به هر طریقی بتواند در رقابت های پارالمپیک توکیو شرکت کند.

 

علی جواد در این رابطه گفت: "این احتمالا طولانی ترین دوره ای است که من از حیث استفاده از هر اونس انرژی جسمانی و البته تلاش برای حفظ آمادگی روحی فقط برای کسب شانس حضور در رقابت ها طی کردم. من در سه یا چهار سال گذشته با بیماری کرون درگیر بوده و از نظر سلامتی سخت ترین دوره زندگی ام را سپری کردم."

 

 

فقط چند ساعت پیش از شرکت در رقابت های پارالمپیک 2008 پکن بود که علی جواد با علائمی شبیه آنفولانزا مریض شده و  البته ابتدا تصور می کرد که این بیماری فقط یک مشکل جزئی معده است. با این حال علائم او پس از بازگشت به انگلسیس پس از بازی ها شدیدتر شد و  بیماری کرون تشخیص داده شد.

 

حالا عل جواد برای شرکت در این دوره خود را به شدت قرنطینه کرده، خودش غذا می پخت و حتی خانواده اش را ملاقات نمی کرد که دیگر درگیر ویروس کرونا نشود. رقابت های المپیک و پارالمپیک در سال 2020 یک سال به تعویق افتاد و شیوع کرونا زمان قرنطینه او را افزایش داد. البته خود علی جواد مدغی شد که این اتفاق به بهبود شرایطیش کمک کرده است. جواد در سال 2012 و در بازی های لندن چهارم شد و سپس در پارالمپیک ریو نقره گرفت.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی جواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۶۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم جواد نکونام سرمربی استقلال تمرین امروز آبی‌پوشان تعطیل شد تا بازیکنان به استراحت بپردازد و بتوانند با ریکاوری ذهنی و فنی از فردا کار خود را برای مسابقه با تراکتور از سر بگیرند.

با وجود تعطیلی تمرین روز جمعه استقلالی‌ها اما مربیان آبی‌پوش امروز تعطیل نبودند و به محل کار رفتند.

اعضای کادرفنی استقلال امروز به همراه جواد نکونام در کمپ مرحوم حجازی حضور یافتند تا جلسه ای را برگزار کنند و درباره مسائل فنی مربوط به تیم به بحث و تبادل نظر بپردازند.

نکونام و دستیارانش امروز درباره مباحث فنی استقلال بحث و تبادل نظر کردند و با آنالیز برخی بازیهای تراکتور به بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم پرداختند تا بتوانند به بازیکنان نکات مورد نظر را گوشزد کنند.

دیگر خبرها

  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • قرنطینه‌شدن کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • (ویدئو) حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده