Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@02:27:44 GMT

اینزاگی: کوره‌آ اینتر را کامل خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۶۸۲۳

اینزاگی: کوره‌آ اینتر را کامل خواهد کرد

سیمونه اینزاگی معتقد است خواکین کوره‌آ باعث تکمیل اینتر خواهد شد و این در حالی است که آنها برای اولین بار از ترکیب ادین ژکو و لائوتارو مارتینز در دیدار برابر ورونا استفاده کردند. 

به گزارش "ورزش سه"، اینتر دیشب با درخشش ستاره جدید حود خواکین کوره‌آ و ورود این بازیکن در نیمه دوم به میدان موفق به کسب پیروزی در دومین دیدار برابر ورونا شده و در دومین هفته فصل شش امتیازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیمونه اینزاگی پس از برگزاری دیدار برابر ورونا به اسکای اسپرت ایتالیا گفت: "ما به خوبی برای این بازی آماده شده بودیم و با این که ورونا در اولین دیدار فصل شکست خورد اما آنها شایسته نتیجه متفاوتی بودند و این برای ما دشوار خواهد بود. ما زمان زیادی برای تمرین ژکو و مارتینز در کنار هم نداشتیم اما مارتینز به خوبی ریکاوری کرد و عملکرد خوبی دارد."

 

 


کوره‌آ، خرید جدید این تیم، این هفته با مبلغ 31 میلیون یورو از لاتزیو به خدمت گرفته شد و در بازی شب گذشته روی نیمکت قرار داشت. اینزاگی درباره بازیکن جدیدش گفت: "کوره‌آ، ماریانو ساتریانو و استفانو سنسی همگی آماده هستند تا از روی نیمکت وارد زمین شوند. من واقعا کوره‌آ را دوست دارم و به خوبی او را می‌شناسم، او باعث تکمیل تیم ما خواهد شد و کیفیت بسیاری را به اینتر اضافه می‌کند."

اینتر میلان خواکین کوره‌آ سیمونه اینزاگی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان خواکین کوره آ سیمونه اینزاگی کوره آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد. تیم ملی ایران همچنین جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را که در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، کسب کرد.

حسین طیبی لژیونر ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا که این مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد پس از این قهرمانی گفت: در دیداری در لیگ اسپانیا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در این بازی‌ها شرکت کنم.

ما قبلاً تجربه شکست دادن تیم‌های بزرگ را داشتیم و امیدوارم با حمایت مسؤولین بتوانیم اتفاقات خوبی در جام جهانی رقم بزنیم.

کد خبر 6091245

دیگر خبرها

  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی