Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی هوشمند در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در رابطه با طرح واکسیناسیون کارکنان شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر واکسیناسیون در ۹ شهرک و به صورت مستقیم در مراکز تجمعی ما در حال انجام است، اظهار کرد:  طرح واکسیناسیون کارکنان و کارفرمایان کارخانجات از ۲۱ مرداد ماه آغاز شده و در این مدت بیش از ۱۰ هزار نفر از کارکنان شهرک‌های صنعتی استان واکسینه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با بیان این نکته که این مراکز چناران، ماشین ابزار، چرم شهر، کاویان، توس، بینالود، خیام و کاشمر هستند، ادامه داد: در حال پیگیری هستیم تا دیگر شهرک‌های صنعتی استان نیز یا به صورت مرکز تجمیعی اختصاصی واکسینه شوند و یا با نزدیک‌ترین مرکز بهداشت به شهرک صنعتی هماهنگ و کار واکسیناسیون پرسنل انجام شود.

وی اضافه کرد: واکسیناسیون کارکنان شهرک‌های صنعتی از ۲۱ مرداد ماه و با گروه سنی متولدین ۶۰ به قبل آغاز و امروز به گروه سنی سال ۶۵ به قبل ادامه دارد.

هوشمند بیان کرد: همچنین واکسیناسیون برای واحدهای صنعتی‌ای که در نزدیکی شهرک‌های صنعتی هستند هم انجام می‌شود.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۱۰۰ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی استان مشغول به کار هستند که بیش از ۱۰ هزار نفر از آنان را واکسینه کرده‌ایم، البته نمی‌توان گفت ۱۰ درصد کارکنان شهرک‌های صنعتی واکسینه شده‌اند این رقم بیشتر است، چراکه بسیاری از افراد قبل از راه‌اندازی این طرح در مراکز بهداشت واکسن زده بودند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: علی هوشمند مدیر ایمنی بهداشت واکسیناسیون کارگران مدیر ایمنی بهداشت شهرک های صنعتی خراسان رضوی کارکنان شهرک های صنعتی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۶۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود