Web Analytics Made Easy - Statcounter

«احمد طهرانی» روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان خمین ،افزود: با وجود وضعیت دشوار ناشی از کمبود اعتبارات، تنگناهای اقتصادی و مشکلات ناشی از تحریم‌ها، اقدامات اقتصادی و عمرانی مناسبی در زادگاه امام راحل انجام شده است. 
وی بیان کرد: خدمت کردن به مردم از فلسفه‌های وجودی سیستم اداری و کارمندی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار خمین اظهار داشت: موفقیت‌های دولت باید با شیوه‌های گویا و رسا برای صاحبان انقلاب بیان شودو دلایل موفقیت یا علت کُندی در برخی برنامه و طرح‌ها برای مردم تشریح شود.
طهرانی با اشاره اینکه خبرگزاری‌ها و رسانه‌های خوبی در شهرستان فعالیت می‌کنند،گفت: مدیران از  ظرفیت  رسانه‌ها و فضای مجازی در ایام هفته دولت  برای ارایه عملکرد اقدامات دستگاه اجرایی خود به مردم بهره گیرند.
فرماندار خمین با اشاره به آغاز کار وزرای دولت سیزدهم، افزود: جابه‌جایی دولت نباید سبب کم‌کاری مدیران اجرایی در شهرستان شود و روسای ادارات موظف به ارایه خدمت به شهروندان تا آخرین روز مسئولیت هستند.
طهرانی ادامه داد: به دلیل کاهش اعتبارات، طرح های اولویت‌دار در دستور کار مدیران قرار گیرد و برای جذب و هزینه درست اعتبارات تلاش کنند.
فرماندار خمین اظهار داشت: در سه سال اخیر اقدامات خوبی به‌منظور توسعه زادگاه امام راحل انجام شده است و در این مدت  به بهره‌برداری از طرح‌های اثربخش که مورد مطالبه شهروندان است، تاکید شد.
وی گفت: ، آبیاری نوین و لایروبی قنوات در حوزه کشاورزی به‌دلیل انتقال آب از سد کوچری مشکلات کمتری در حوزه آب برای شهرستان ایجاد کرد.
فرماندار خمین اضافه کرد: تامین نهاده‌های کشاورزی نیاز به برنامه‌ریزی دارد و جهاد کشاورزی خمین تامین کود و بذر های اصلاح شده برای پاییز را دستور کار قرار دهد.
طهرانی افزود: رشته‌های دانشگاهی در خمین افزایش یافته و علاقه‌مندان می‌توانند تا مقطع دکترا در شهرستان تحصیل کنند.
وی با بیان اینکه کارهای انجام شده در حوزه صنعت خمین قابل مقایسه با سالهای گذشته نیست، گفت: تامین زیرساختهایی نظیر برق در شهرکها و ناحیه صنعتی شهرستان قبل از حضور سرمایه گذاران ضروری است.
نماینده عالی دولت در خمین با پوزش از شهروندان به‌دلیل قطع برق بیان کرد: توزیع عادلانه و بدون تبعیض برق در شهرستان بر عهده فرمانداری است.
طهرانی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار مورد تاکیدرئیس جمهور است، افزود،: در شرایط استقرار دولت جدید نباید در تامین کالاهای اساسی مشکلی ایجاد شود و طرح های مقابله با گران‌فروشی به شکل مستمر در شهرستان اجرا شود.
وی گفت: تعامل بین دستگاه‌های اجرایی و مرغداری‌ها موجب شد، خمین در بین شهرستان‌های دیگر استان مرکزی مشکل جدی برای تامین مرغ مورد نیاز مردم نداشته باشد.
امام جمعه خمین نیز در این نشست گفت: مصرف بهینه انرژی آب، برق و گاز به ترویج فرهنگ عدم اسراف نیاز دارد.
حجت الاسلام «علی حسینی‌پور» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت،  ادامه داد: شهیدان رجایی و باهنر ادامه دهنده راه بنیانگذار انقلاب اسلامی بودند. 
 رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین نیز واکسیناسیون را سیاستگذاری اصلی وزیربهداشت برای مهار ویروس کرونا بیان کرد و افزود: ۵۱ هزار دُز واکس کرونا در شهرستان تزریق شده است.
دکتر «مجتبی دیده‌دار» ادامه داد: مرگ بر اثر  کووید ۱۹ در بین کسانی‌که در مقابل این بیماری ایمن‌سازی شدند به شدت کاهش پیدا کرده است.
وی گفت: مرگ و میر بیماران کووید ۱۹ در خمین ۱.۸ درصد است در حالی که آمار کشور ۲.۵ درصد است.
رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین با اشاره به اینکه  همواره از وضعیت قرمز خمین در رنگ‌بندی کرونا انتقاد می‌شود، توضیح داد: آمارهای واقعی از شهرستان اعلام می‌شود تا مردم از شرایط موجود به درستی آگاهی داشته باشند.
دیده دار اظهار داشت: سه هزار و ۹۸۵ بیمار کووید ۱۹ تا کنون در خمین شناسایی شده و یک‌هزار ۳۷۰ نفر از این شمار بستری و ۲ هزار و ۶۱۵ بیمار سرپایی هستند.
وی بیان کرد: ۷۵ بیمار کووید ۱۹ در تنها بیمارستان خمین بستری هستند و ۱۱۰ بیمار به‌صورت سرپایی در حال درمان هستند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: بیمارانی که براساس تشخیص پزشک مستقر در بیمارستان نیاز به بستری داشته باشند، در مرکز درمانی شهرستان بستری می شوند.
دیده‌دار افزود: نوع جدید کرونا از اواخر مهر و اوایل آبان وارد کشور می‌شود و به‌دلیل تک بیمارستانی بودن خمین ، پیش‌بینی یک نقاهتگاه در شهرستان ضروری است.  
رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین بیان کرد: عملکرد مدافعان سلامت این شهرستان برخلاف خستگی و فشار کار و تک بیمارستانی بودن، در پنج پیک ویروس کرونا قابل قبول و تقدیر است.
مدیر شرکت توزیع نیروی برق خمین نیز با عذرخواهی از مردم شهرستان به دلیل خاموشی‌ها در تابستان امسال، گفت: تولید غیرمجاز رمز ارزها، افزایش برق صنایع، خشکسالی و گرمای زودهنگام از دلایل برهم خوردن توازن تولید و مصرف برق است.
«مهدی ابراهیم نژاد» افزود: به‌منظور مدیریت بهینه برق در ادارات ، پایش و نظارت بر مصرف برق در دستگاه های اجرایی شهرستان اجرا می‌شود.

خمین در جنوب استان مرکزی است و این شهرستان ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها هفته دولت استان مرکزی خمین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت استان مرکزی خمین هفته دولت استان مرکزی خمین رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین فرماندار خمین کووید ۱۹ طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: با وجود اینکه اطلاع‌رسانی کافی برای اعلام ساعت جمع‌آوری زباله صورت گرفته، نزدیک به ۱۲ درصد پسماند شهر قم در روز جمع‌آوری می‌شود.

سیدمحسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم فرهنگ‌سازی و آموزش را از موضوعات مهم خدمات شهری دانست و اظهار کرد: اگر شهروندان همکاری و مشارکت نداشته باشند، به شهر پاکیزه نخواهیم رسید.

وی در خصوص آموزش‌های شهروندی افزود: پساب خاکستری یا فاضلابی که در بعضی مناطق توسط برخی شهروندان وارد معابر شهری می‌شود یکی از مشکلات مهم محیط زیست شهری در قم است.

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: طی هماهنگی با مرکز بهداشت و شرکت آب و فاضلاب مقرر شد که به شهروندان اطلاع‌رسانی کنند که تعداد زیادی توانستند با شبکه آب و فاضلاب ارتباط بگیرند و بسیاری از انشعابات وصل شد.

میرهادی عنوان کرد: زباله‌های خارج از نوبت که برخی شهروندان در بعضی مناطق خارج از منزل می‌گذارند یکی از معضلات محسوب می‌شود در حالی که ساعت اعلام شده برای جمع‌آوری پسماند از ۲۱:۰۰ تا ۶:۰۰ است.

وی گفت: نزدیک به ۱۲ درصد از پسماند شهر قم در روز جمع‌آوری می‌شود، با وجود اینکه اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان انجام شده است و امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم زباله روز را کاهش دهیم.

کد خبر 748158

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود