Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@12:45:10 GMT

مرکز واکسیناسیون تجمیعی شهدای بسیج کاشان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۷۲۰۴

مرکز واکسیناسیون تجمیعی شهدای بسیج کاشان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح مرکز‌ تجمیعی واکسیناسیون شهدای بسیج کاشان اظهار کرد: ۱۸‌ ماه کشور ما مثل دیگر کشورها دچار تحول شده بود و کاشان دومین شهری بود که درگیر این ویروس شد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه در روزهای اولیه خوشبینانه به کرونا نگاه می‌کردیم اما در حال حاضر در موج پنجم هستیم، گفت: کادر درمان به قدری زیبا درخشید که تقدیر رهبر انقلاب را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای مسلح در تقلب احوال پیشاپیش جامعه می‌درخشند و در سیل، زلزله و‌ کرونا کادر نیروهای مسلح به چشم می‌آیند و‌ نیروهای مسلح در قالب تفکر بسیجی با افتتاح مرکز‌ واکسیناسیون شهدای بسیج در کنار همه مردم قرار گرفتند.

سلیمانی با بیان اینکه در کشور مراکز متعددی از جمله بنیاد برکت تولید واکسن می‌کنند، مطرح کرد: رهبر انقلاب فرمودند که برای تضمین سلامتی از واکسن‌های وارداتی استفاده نمی‌کنم و از واکسن‌های تولید داخل استفاده می‌کنم که نشان می‌دهد رهبر انقلاب نگاه ویژه‌ای به دانشمندان ایرانی دارد.

تشکیل ۶۵ قرارگاه حافظان سلامت در کاشان

کریم اکبری، فرمانده سپاه کاشان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای دفاع مقدس کاشان و شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا، کاشان نخستین شهرستان استان بود که درگیر این ویروس شد اما تجربه گران‌بهایی کسب شد و کادر سلامت کاشان به‌ خوبی توانستند موقعیت را کنترل کنند.

وی با بیان اینکه بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک‌های مؤمنانه مردم کاشان جهادی به صحنه آمدند، افزود: با کمک‌های مردمی بالغ‌ بر ۳۰ میلیارد تومان گردش کمک‌های مؤمنانه را در کاشان داشته‌ایم.

اکبری با بیان اینکه در موضوع غربالگری و ضدعفونی معابر و طرح شهید سلیمانی بسیجیان کاشانی در صحنه حضور فعالی داشتند، گفت: با تشکیل ۶۵ قرارگاه حافظان سلامت، اوج خدمت در شهرستان کاشان ایجاد شد که این روحیه جهاد ایثار و شهادت در بین فرزندان بسیجی کاشان کماکان ادامه دارد.

فرمانده سپاه کاشان در پایان مطرح کرد: امیدوارم بتوانیم خدمتگزاری به مردم ولایت‌مدار کاشان را ادامه بدهیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ح۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاشان رهبر انقلاب واکسیناسیون آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا


به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا با بیان اینکه ماموریت ها، اجزا و شئون کنگره ملی شهدای کاشان باید بین اقشار مختلف تقسیم شود گفت: هنرمان باید این باشد که اینگونه یادواره‌ها و کنگره‌ها مردمی برگزار شود.


حمید رضا محمدی فشارکی پاسداشت شهدای گرانقدر کنگره ملی دارالمومنین کاشان را برای همگان افتخار دانست و افزود: بازخوانی یاد و خاطره شهدا برای نسل کنونی ضروری است.


وی با بیان اینکه به برکت وجود مقدس شهدا مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه برطرف خواهد شد، گفت: با وجود این مشکلات بعضی جا‌ها مانند یادواره شهدا نیاز داریم که مردم تخلیه و آرام شوند.

دیگر خبرها

  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند