Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز شنبه در جلسه شورای قضایی استان زنجان، با بیان اینکه دوره  جدید قوه قضاییه دوره تحول و تعالی است، گفت: همه باید برای تحقق برنامه ها و سیاست‌های کلان قوه قضاییه پای کار بوده و اقدام عملی داشته باشند و این امر شدنی است.

وی با اشاره به برگزاری اولین جلسه مشترک شورای عالی قوه قضاییه و شورای قضایی استان‌ها، به ریاست رییس جدید قوه قضاییه، اظهار داشت: در این جلسه، رییس قوه قضاییه بر اجرای دستورالعمل‌ها و بخشنامه ها با جدیت و قوت در همه حوزه ها و مراکز استان‌ها تاکید داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در اجرای دستورات رییس قوه قضاییه، اهتمام مضاعف خواهد کرد، افزود: انتظار ما از همه مدیران و اعضای شورای قضایی همراهی و همکاری بر اجرای دقیق دستورات و برنامه ها است.

رییس شورای قضایی استان، تشکیل جلسات بدون داشتن خروجی مثبت را بی‌معنی و بی‌ارزش عنوان کرد و گفت: در استان زنجان اهتمام جدی برای پیگیری برنامه ها و سیاست‌های قوه قضاییه، وجود دارد.

صادقی نیارکی مبارزه با فساد و زمین خواری را موضوع مهم، مورد تاکید و اولویت دار قوه قضاییه برشمرد و گفت: سند دار کردن اراضی توسط اداره ثبت اسناد و املاک استان، اقدامی موثر در جلوگیری از معضل زمین‌خواری است که توجه و اهتمام به این مقوله، باید در دستور کار اداره ثبت اسناد استان، قرار گیرد.

رییس کل دادگستری زنجان از سازمان‌های تابعه خواست، با توجه به پایان ۶ ماهه اول سال، ارزیابی برنامه ها را از نظر پیشرفت کاری و برنامه‌ریزی برای بهره برداری پایان سال، ارائه کنند.

وی همچنین بر کاهش شعب نامتعارف در استان تا پایان شهریور ماه، تأکید کرد و افزود: مدیران و معاونان دادگستری و حوزه های قضایی، نسبت به این امر اهتمام داشته باشند.

برچسب‌ها آیین دادرسی کیفری دادگستری مبارزه با فساد اقتصادی زنجان قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آیین دادرسی کیفری دادگستری مبارزه با فساد اقتصادی آیین دادرسی کیفری دادگستری مبارزه با فساد اقتصادی زنجان قوه قضاییه استان زنجان شورای قضایی قوه قضاییه برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: پرونده دو متهم فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

رضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳  لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

او تصریح کرد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد
  • راه‌حل رفع مشکل پرونده‌های معوق در سند تحول قضایی
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش