Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت مردانه یکی از مهم ترین اکسسوری‌هایی است که سلیقه، سبک زندگی و حتی نوع نگاه شما به دنیا را نشان می‌دهد. شاید عجیب به نظر برسد، اما ساعت‌ها خیلی چیز‌ها در مورد شما به دیگران می‌گویند به همین دلیل هنگام انتخاب و خرید باید دقت بیشتری به خرج دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اینکه متشخص به نظر برسید حتما لازم نیست گران ترین ساعت‌ها را بخرید بلکه با رعایت چند نکته ساده می‌توانید خرید هوشمندانه‌ای داشته باشید. در این مطلب، گالری نیک تلاش کرده به شما کمک کند با ویژگی‌های ساعت‌هایی که انتخاب آقایان متشخص است آشنا شوید، همراه ما باشید.

زیبایی در سادگی است

فراموش نکنید خرید ساعت‌های جواهر نشان و پرزرق و برق که از دور به چشم می‌آید انتخاب تازه به دوران رسیده‌ها است، یک آقای متشخص همیشه به دنبال سادگی است، چون هیچ گاه از مد نمی‌افتد و در عین حال کمالگرایی او را به رخ دیگران می‌کشد. شاید سلیقه شما لباس و اکسسوری‌های براق باشد، هیچ اشکالی ندارد، اما هنگام خرید ساعت سعی کنید چیزی را انتخاب کنید که ساده و کلاسیک باشند، رنگ ساعت مردانه هم نباید خیلی روشن و عجیب و غریب باشد.

برای نوجوانان شاید خرید یک ساعت قرمز کار عجیبی نباشد، اما برای اینکه یک آقای متشخص به نظر برسید که حتما هم هستید انتخاب رنگ‌های سنگین و خنثی گزینه بهتری است. ساده بودن به معنی این نیست که از سلیقه خود فاصله بگیرید بلکه منظور این است که چیزی را انتخاب کنید که شخصیت شما را به بهترین شکل نشان دهد.

اندازه نگهدار که اندازه نکوست

برای خرید ساعت نباید خصاصت به خرج داد، این اکسسوری می‌تواند سال‌ها برای شما کار کند، پس هنگام خرید کمی بیشتر خرج کنید تا بتوانید از یک برند معتبر و مناسب خرید کنید. در عین حال رفتن به سراغ ساعت‌های بسیار گران قیمت که به اندازه چند ماشین قیمت دارند کار چندان عاقلانه‌ای نیست و برخلاف تصور بسیاری افراد برای آن‌ها احترام نمی‌آورد.

اگر می‌بینید مردم به افرادی که اکسسوری‌های بسیار گران بها دارند نگاه می‌کنند دلیل بر احترام گذاشتن به آن‌ها نیست گاهی نگاه‌ها از روی تعجب و حتی سرزنش آمیز است.

خرید ساعت‌های بسیار گران بها برای شخصی که کلکسیون ساعت دارد یا به نگهداری کالا‌های گران بها علاقه دارند امری عادی است، اما حتی این افراد هم این مدل از ساعت‌هایی که دارند، در مهمانی یا یک جلسه رسمی به دست نمی‌کنند، چون برای وجهه آن‌ها خوب نیست و می‌دانند این رفتار در نظر عموم مردم ناپسند است.

خوب بپوش، همیشه نپوش

ساعتی که انتخاب می‌کنید باید با استایل شما مطابقت داشته باشد، اگر ساعت خود را خیلی دوست دارید هم نباید آن را هر روز به دست خود ببندید، ساعت شما باید با فصل، نوع پوشش و فضایی که به آن وارد می‌شوید مطابقت داشته باشد.

با کت‌وشلوار رسمی نمی‌توان یک ساعت دیجیتال با بندهای رنگی ست کرد، خوشبختانه امروزه ساعت‌های هوشمند هم با مدل‌های رسمی و مناسبی طراحی شده‌اند که دوستداران آن‌ها هم بتوانند ساعت خود را با استایل رسمی و متناسب با جلسات خود هماهنگ کنند.

در شرایطی که هزاران مدل ساعت مردانه شیک و متنوع در بازار وجود دارد استفاده از ساعت‌های نامتناسب با مکان، زمان و استایل شما خیلی توی چشم می‌زند و انتخاب هوشمندانه‌ای نیست.

به تمیزی و اصالت توجه کنید

اگر بهترین ساعت را بخرید اما از آن به خوبی مراقبت نکنید، استفاده از آن شما را بی‌نظم و بی‌تفاوت نشان می‌دهد. لازم است از ساعت خود به خوبی نگهداری کنید و اگر بند یا بدنه آن آسیب دید هرچه سریع تر نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

ساعت مچی شما باید همیشه تمیز و سالم باشد، یک فرد متشخص به جزئیات اهمیت می‌دهد و اجازه نمی‌دهد کل استایلش با یک ساعت کثیف که بند آن ساییده شده یا شیشه آن خش دارد به هم بخورد. ساعت‌ها باید به صورت دوره‌ای به تعمیرات برده شوند تا هر گونه اشکال احتمالی آن‌ها برطرف شود. اگر به موقع ساعت خود را سرویس نکنید ممکن است آسیب ببیند و هزینه زیادی را به شما تحمیل کند.

ست همیشه جذاب است

آقایان متشخص همیشه سعی می‌کنند علاوه براینکه از نظر احساسی و عاطفی به همسر و شریک عاطفی خود نزدیک هستند، استایل و پوشش خود را هم با او هماهنگ کنند تا تشخص آن‌ها بیشتر به چشم بیاید و همسرشان هم این رفتار را ابراز محبت و وفاداری تلقی می‌کند. چه خوب است که در اولین فرصت یک سری ساعت ست خریداری کنید و در مناسبت‌های مختلف به ویژه مراسم و مهمانی‌های رسمی با شریک عاطفی یا همسر خود به شکل هماهنگ و با استایل ست حاضر شوید. تغییر رفتار همسر خود را با این رفتار ساده مشاهده خواهید کرد و البته دیگران هم احترام بیشتری برای افراد متشخص قائل می‌شوند.

برند مهم است، خیلی مهم

برند ساعتی که به مچ دست می‌بندید بیش از آنچه فکرش را بکنید اهمیت دارد، منظور این نیست که حتما باید به سراغ گران ترین برندها بروید اما ساعتی که اصل نیست اصالت شما را زیر سوال می‌برد. درست است که می‌گویند عقل آدم نباید به چشمش باشد اما حقیقت این است در برخورد اول قبل از اینکه کلامی با دیگران رد و بدل کنید این استایل و نوع پوشش شما است که پیغام‌های مختلفی را به دیگران منتقل می‌کند. برندها هر کدام یک سابقه‌ای دارند و برای افراد خاصی طراحی و روانه بازار شده‌اند. سعی کنید به سراغ برندهای باسابقه و شناخته شده بروید و ساعتی که انتخاب می‌کنید پیغام درستی متناسب با شخصیت شما به دیگران منتقل کند.

گالری نیک یک فروشگاه اینترنتی تخصصی ارائه انواع ساعت مچی و اکسسوری است در این فروشگاه شما می‌توانید بهترین مدل‌ها از برندهای شناخته شده و محبوب ساعت مردانه را یکجا مشاهده کنید و بعد از مطالعه مشخصات و امکانات ساعت که با دقت گرداوری شده و با جزئیات در سایت موجود است انتخاب کنید. امکان خرید اینترنتی برای خریداران در نظر گرفته شده و ساعت شما در اسرع وقت هرکجا که بخواهید تحویل داده می‌شود.

همین الان به سایت گالری نیک سر بزنید و علاوه بر اطلاع دقیق از آخرین قیمت‌ها مطالب جذاب مختلفی که در مورد خرید و نگهداری ساعت برای شما گردآوری شده را هم مطالعه کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساعت مچی قیمت ساعت ساعت مردانه خرید ساعت ساعت خود ساعت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» میزگرد تخصصی مهر گیلان با تیتر «مجلس رکن مردم سالاری / ‏انتخابات کنکور سیاسی رای اولی ها‬ است» با قلم محدثه فردی عنوان دوم این جشنواره را از آن خود کرد.

کد خبر 6092326

دیگر خبرها

  • خودرو جنسیس GV80 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • دلایل «پاریس» برای انتخاب اسلام + فیلم
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • خودروی ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟