Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوراللهی، معاون تعزیرات حکومتی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: استان البرز در زمینه مرغ استان مصرف کننده ای است و به ناچار مرغ مورد نیاز روزانه خود را از سایر استان ها تامین می کند اما متاسفانه برخی استان ها در بخش مرغ جزیره ای عمل می کنند.

او افزود: توزیع روزانه مرغ کمتر از نیاز البرز به آن است با این وجود برخی استان ها به تعهدات خود مبنی بر تامین مرغ البرز عمل نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوراللهی گفت: برخلاف ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر الزام مرغداری ها برای فروش مرغ با نرخ دولتی، باز هم شاهد فروش آن با نرخ آزاد هستیم.

او افزود: کمبود مرغ در البرز باعث چند نرخی شدن آن شده و تجربه نشان داده روزهایی که مرغ به اندازه کافی توزیع می شود، خرید آن نیز از حالت چند نرخی خارج شده است.

معاون تعزیرات حکومتی البرز  گفت: با واحدهای صنفی که مرغ را با نرخ غیردولتی به فروش می رسانند برخورد می کنیم اما براساس قانون ما بعد از سه بار تخلف می توانیم با نصب پارچه در محل واحد صنفی تخلف آن را به اطلاع عموم برسانیم و در مراتب بعد قادر به پلمب واحد صنفی خواهیم بود.

او افزود: طی سه ماه اول سال جاری به پانصد فقره تخلف صنفی در زمینه فروش مرغ رسیدگی کرده ایم.

نوراللهی گفت: به نظر می رسد تامین مرغ به اندازه نیاز و رفع خلع قانونی در برخورد با تخلفات صنفی به عنوان یک عامل بازدارنده می تواند تاثیر پررنگی در حذف چند نرخی شدن مرغ داشته باشد.

انتهای پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرغ گوشتی واحد صنفی تخلفات صنفی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار

دیگر خبرها

  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم
  • لایحه «امنیت شغلی» قانونی مضاعف و غیرکارشناسی
  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری