Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@22:57:24 GMT

اجرای طرح آبیاری نوین در 18 هکتار از اراضی زرآباد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۷۵۷۳

اجرای طرح آبیاری نوین در 18 هکتار از اراضی زرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرآباد، به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار و مسؤولان، اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در 18 هکتار از اراضی شهرستان زرآباد به بهره‌برداری  رسید.

فرماندار شهرستان زرآباد در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه برای اجرای طرح سیستم نوین آبیاری اعتباری بالغ بر 430 میلیون تومان هزینه شده است،گفت: با اجرای این طرح 18 نفر به صورت مستقیم از این طرح بهره مند می شوند

وی تصریح کرد: با توجه به رطوبت کافی در منطقه زرآباد اجرای طرح آبیاری نوین بهترین بازدهی را دارد و امسال 300 هکتار از اراضی شهرستان به آبیاری تحت نوین مجهز می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمت الله نجاری، با اشاره به اینکه طرح نوین آبیاری هم اینک در 160 هکتار از اراضی شهرستان زرآباد در حال اجراست، افزود: اجرای طرح نوین آبیاری تحت فشار بهترین عملکرد را بروی محصولات از نظر کیفیت و کمیت دارد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: آبیاری هفته دولت آبیاری نوین هکتار از اراضی نوین آبیاری اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ میرزایی از تخریب تعدادی ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، این اراضی به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال در قالب یک مانور اجرایی و با حکم قضایی در روستای «ازنق» واقع در بخش شهرستان ساوجبلاغ آزادسازی شد و به عرصه تولید بازگشت.

وی بیان کرد: در این اراضی ۱۰۹ قطعه دیوارکشی به طول حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر، بناهای غیرمجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد به مساحت حدود ۳۲۰ مترمربع، انباشت مصالح ساختمانی ۱۹ مورد، محوطه سازی ۱۲ مورد به مساحت حدود یک هزار و ۹۵۰ مترمربع، استخر دو مورد به مساحت حدود ۹۰ مترمربع و آلاچیق دو مورد به مساحت ۳۰ مترمربع تخریب و رفع اثر شد.

کد خبر 6093807

دیگر خبرها

  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • تأمین آب ۷۵۰۰ هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان
  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد