Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:58:33 GMT

۱۰۰۰ مددجوی بیمار چشم‌انتظار حمایت نیکوکاران یزدی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۸۰۳۹

۱۰۰۰ مددجوی بیمار چشم‌انتظار حمایت نیکوکاران یزدی

ایسنا/یزد معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یزد با اشاره به چشم‌انتظاری یک‌هزار مددجوی بیمار تحت حمایت این نهاد به دستان پر خیر نیکوکاران یزدی، از خیران خواست تا در طرح شفا برای حمایت از این بیماران مشارکت کنند.

«محمدحسین جمال‌پور» با بیان این که بخشی از جامعه هدف تحت حمایت این نهاد مددجویان بیمار و نیازمند به نگهداری هستند، گفت: در حال حاضر یک‌هزار مددجوی بیمار در استان، نیازمند حمایت و کمک نیکوکاران یزدی هستند که از این تعداد مددجوی بیمار، ۹۰۰ نفر مبتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج و ۱۰۰ نفر مبتلا به بیماری‌های خاص هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که از مجموع این مددجویان بیمارِ تحت حمایت، بیش از ۴۰۰ مددجو نیازمند نگهداری هستند، افزود: خیران می‌توانند با مشارکت در طرح «شفا» به بیماران تحت حمایت این نهاد کمک کنند.

جمال‌پور افزود: براساس این طرح، مردم خیراندیش می‌توانند به‌ عنوان حامی، تأمین مالی بخشی از هزینه‌های معالجه و درمان بیماران خاص، صعب‌العلاج و پرهزینه که نیازمندی آن‌ها به تأیید این نهاد رسیده است را متقبل شوند که حامی خیر در این رابطه متعهد می‌شود به‌صورت دائم یا برای مدت مشخص، ماهیانه مبلغی را به بیمار تحت حمایت خود یا بیمارانی که بنا به تشخیص مسئولان درمان کمیته امداد در اولویت دریافت خدمات هستند، پرداخت کند.

معاون کمیته امداد استان یادآور شد: بیماران خاص تحت حمایت این نهاد در استان شامل مددجویان مبتلا به هموفیلی، ام‌اس، تالاسمی، پیوند کلیه و دیالیزی و بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت نیز مبتلا به بیمارهای شدید پوستی، داخلی، ریوی، سیستم ایمنی، عفونی حاد، دیابت مزمن و عوارض ناشی از آن، مزمن روانی، مزمن چشم، اختلالات عصبی مزمن، بیماری‌های قلبی و عروقی، اختلالات شدید حسی و حرکتی، بیماری‌های شدید استخوانی و مفصلی، انواع سندروم‌ها، اقسام سرطان‌ها و بیماری‌های مادرزادی هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، جمال‌پور در پایان خاطرنشان کرد: سامانه چهار رقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد در سطح استان آماده پاسخگویی و راهنمایی نیکوکاران در خصوص نحوه مشارکت در طرح «شفا» است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كميته امداد يزد بیماران صعب العلاج کمک به نیازمندان تحت حمایت این نهاد مددجوی بیمار کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان