Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مصطفی کارخانه درباره آخرین وضعیت بردیا سعادت برای حضور در تیم بزرگسالان گفت:

سعادت تا روز جمعه فرصت داشت به تیم ملی ملحق شود اما این اتفاق رخ نداد. با توجه به لطفی که عطایی، داورزنی، فدراسیون و مجموعه والیبال به این جوان داشت انتظار داشتیم او نیز جواب ما را با محبت بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال او بازیکنی است که روی اش سرمایه گذاری انجام شده و الان او متوجه نیست سرباز تیم ملی می‌باشد.

مصطفی کارخانه سرپرست تیم ملی والیبال تاکید کرد:

برای اینکه سعادت سر خورده نشود با لطف و محبت به او اجازه داده شد که در تیم باشگاهی اش حضور یابد اما تا این لحظه به تیم ملی ملحق نشد. او، خانواده اش و مدیربرنامه اش مقصر هستند قطعاً دیگر سعادت در ترکیب تیم قهرمانی آسیا جایی ندارد و این فرصت را به فرد دیگری می‌دهیم و او امین اسماعیل نژاد است که بسیار در تمرینات زحمت کشیده است.

وی در پاسخ به این سوال که پس تکلیف تیم اعزامی به قهرمانی آسیا مشخص است، گفت:

بله، قطعاً سعادت دیگر جایی ندارد و همان ۱۴ نفر عازم خواهند شد.

مصطفی کارخانه در پاسخ به این سوال که برای تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان جهان چطور؟ گفت:

این نیز به تصمیم بهروز عطایی برمی گردد، اما تکلیف تیم بزرگسالان مشخص است و سعادت دیگر در این تیم جایی ندارد. ما می‌خواستیم سعادت از نظر روانی دچار مشکل نشود به همین دلیل به او محبت شد تا در تیم باشگاهی اش حضور یابد اما انتظار بیشتری از او داشتیم امیدوارم او متوجه شود که سرباز تیم ملی است.

در پی غیبت بردیا سعادت در اردوهای تیم ملی بزرگسالان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا فدراسیون والیبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه ویکستورم کره جنوبی و فدراسیون جهانی خواهان بازگشت بردیا سعادت تا دوم شهریور به ایران بودند اما این اتفاق تا روز ششم شهریور رخ نداد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرپرست تیم ملی والیبال سرپرست تیم ملی والیبال مصطفی کارخانه مصطفی کارخانه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی

به گزارش خبرنگار مهر، دور جدید تمرینات تیم ملی پاراتکواندو کشورمان در دو گروه بانوان و آقایان امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در مرکز جهانی فدراسیون تکواندو در دو نوبت صبح و عصر آغاز شده است. در آغاز این تمرینات هادی ساعی رئیس و دکتر اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون با حضور در اولین جلسه تمرینی این تیم با ملی پوشان به گفتگو پرداخته و برای ملی پوشان در رویدادهای پیش رو آرزوی موفقیت کردند.

سعید صادقیانپور، مهدی پوررهنما، حامد حق شناس، علیرضا بخت، امیرمحمد حقیقت شناس و محمدطاها حسن پور در گروه مردان و با هدایت پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و علی کریمی صابر به عنوان خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کنند.

در گروه بانوان نیز آیلار جامی، لیلا میرزایی، مریم عبدالله پور، زهرا رحیمی، مرضیه نصراللهی و رزا ابراهیمی به این رقابت ها اعزام خواهند شد. هدایت تیم ملی بانوان برعهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی است؛ زهرا حسینی و زهرا حاجیوند به عنوان مربی وی را یاری می کنند.

همچنین جمشید سهرابی به عنوان رئیس انجمن پاراتکواندو تیم ملی را در مسابقات قهرمانی آسیا همراهی خواهد کرد.

نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۳۰ اردیبهشت ماه به میزبانی کشور ویتنام و در شهر دانانگ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093250

دیگر خبرها

  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد