Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@08:00:24 GMT

تست کرونا رایگان شد؟

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۸۱۱۲

مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری مصوبه‌ای برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن تست pcr توسط دولت و وزیر بهداشت ابلاغ شده است و استاندارد خدمت آن هم به زودی منتشر می‌شود و اینکه این تست در چه مراکزی و برای چند مرتبه به رایگان است، توسط دبیرخانه اعلام می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرام غفاری در گفت‌گو با میزان در خصوص رایگان شدن تست کرونا برای بیمه شدگان تامین اجتماعی گفت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری مصوبه‌ای برای تحت پوشش بیمه قرار گرفتن تست pcr توسط دولت و وزیر بهداشت ابلاغ شده است و استاندارد خدمت آن هم به زودی منتشر می‌شود و اینکه این تست در چه مراکزی و برای چند مرتبه به رایگان است، توسط دبیرخانه اعلام می‌گردد.

وی ضمن اشاره به اینکه بیمه‌های تستpcr را تحت پوشش قرار دادند، اما در مراکزی که مورد تایید و اعلام شده توسط وزارت بهداشت هستند، ادامه داد: مدیر سازمان تامین اجتماعی هفته گذشته اعلام کرد که در بستری و بستری موقت فعلا برای تست کرونا هزینه‌ای دریافت نشود و برای بیماری که بستری است هم داروها، هم تست؛ و هم آزمایش‌های مربوط به بیماری رایگان است.

بیشتر بخوانید: آیا موسسه رازی در تولید واکسن کوتاهی کرد؟

مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی افزود: بر اساس مصوبه برای بیماران سرپایی هم رایگان شدن تست کرونا در یکسری از مراکز نظیر مراکز جامع سلامت ابلاغ شده و قرار است دبیرخانه شورای عالی بیمه جزئیات آن را بنویسد چرا تا کنون جزئیات آن را دریافت نکرده ایم، اما به طور کلی تست. رایگان شده است.

غفاری با بیان اینکه این تست را هر روز می‌توان انجام داد و ممکن است در حال حاضر نتیجه آن منفی باشد و فردا شما در برخورد بیمار مبتلا به کرونا قرار بگیرید و ۲ روز بعد جواب تست شما مثبت شود، اظهار کرد: باید این موضوع که تعداد دفعات رایگان بودن تست؛ و مراکز آن توسط شورای عالی بیمه به ما ابلاغ شود.

وی در خصوص هزینه تست pcr در بیمارستان‌های تامین اجتماعی توضیح داد: انجام این تست در بیمارستان‌های ما برای بیمه شدگان تامین اجتماعی رایگان است و بیش از این مصوبه هم این چنین بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا تست کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا تست کرونا تامین اجتماعی تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شباهنگ افزود: علاوه بر بیمه رایگان سه دهک اول، با اصرار بیمه سلامت در سال گذشته دو دهک دیگر هم به آن اضافه شد تا به این ترتیب مردم دغدغه‌ای برای مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی نداشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین تخفیف‌های ویژه برای سایر دهک‌ها در نظر گرفته شد؛ به طوری که دهک ششم ۲۰ درصد، دهک هفتم ۳۰ درصد، دهک هشتم ۴۰ درصد و دهک نهم ۵۰ درصد حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند و مابقی توسط دولت پرداخت می‌شود.
سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موضوع گام مهمی در جهت افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی است. خانم شباهنگ اضافه کرد: ۴۲ هزار نفر در دهک‌های اول تا پنجم تحت پوشش بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳