Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@20:58:19 GMT

احراز هویت ۹۹ هزار سهامدار در مرداد امسال

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۸۱۲۹

احراز هویت ۹۹ هزار سهامدار در مرداد امسال

در دومین ماه تابستان امسال تعداد ۹۹ هزار و ۴۷۱ احراز هویت در سامانه (سجام) صورت گرفته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس اطلاعات گزارش ماهانه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در خصوص مردادماه امسال، تعداد 77 هزار و 882 ثبت نام از سوی سرمایه گذاران حاضر در بازار سرمایه در سامانه «سجام» صورت گرفته و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز با عبور از 99 هزار سهامدار در این ماه به 99 هزار و 471 مورد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است بر اساس آمار منتشر شده، در تیر ماه امسال تعداد ثبت نام در سامانه «سجام» 89 هزار و 120 و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز 112 هزار و 263 مورد بوده است.

رشد 50هزار واحدی شاخص بورس در هفته گذشته

5 استان پیشتاز در ثبت نام در «سجام»

همچنین بر اساس این گزارش تعداد نفرات ثبت نام شده در سامانه «سجام» در سومین ماه بهار به تفکیک هر استان حاکی از آن است که 5 استان «تهران با 16 هزار و 149 مورد، خوزستان با 8 هزار و 694 مورد، خراسان رضوی با 6 هزار و 182 مورد، اصفهان با 4 هزار و 979 مورد و کرمان با 4 هزار و 181 مورد» در صدر بیشترین ثبت نام شده ها در کل کشور قرار دارند.

 5 استان با کم ترین ثبت نام در «سجام»

 از سویی دیگر بر اساس آمارهای منتشر شده، 5 استان «ایلام با 298، خراسان جنوبی با 425، کهکیلویه و بویراحمد با 478، چهارمحال و بختیاری با 529 و سمنان با 613 مورد» در انتهای لیست کمترین ثبت نام شده‌های در بین سایر استان‌ها قرار دارند.

شایان ذکر است سامانه سجام «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان»، برای الکترونیک کردن و خودکار کردن فرآیند جمع آوری و مدیریت اطلاعات مشتریان است و عملیاتی شدن این سامانه باعث افزایش دقت، سرعت و بهره وری در زمینه جمع آوری اطلاعات و ارائه خدمات عمومی و مهم تر از همه، یکپارچگی سامانه های اطلاعاتی شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سرمایه سازمان بورس بورس تهران بازار سرمایه سازمان بورس بورس تهران احراز هویت بر اساس ثبت نام شده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود

استاندار لرستان گفت: مسائل و انتظارات برای ثبت جهانی قلعه باید تا مردادماه نهایی و مرتفع شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد،  ابوطالب شفقت عصر امروز در حاشیه بازدید از قلعه فلک الافلاک خرم آباد گفت: تا قبل از این که تیم بازرسی برای ثبت جهانی از مجموعه قلعه فلک‌الافلاک بازدید کند فرصت داریم شرایط ثبت را به وجود آوریم که تا مرداد ماه خواهد بود.

وی افزود: امیدواریم با ایجاد شرایط لازم و ثبت جهانی، این اثر ارزشمند مورد بهره‌برداری مردم جهان قرار گیرد.

استاندار لرستان عنوان کرد: این منطقه گردشگری و تاریخی شناسنامه قوم لر و لرستان است و استحکام‌بخشی، آزاد‌سازی حریم و ثبت جهانی قلعه فلک افلاک به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

شفقت با بیان اینکه ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک یکی از مصوبات سفر دور اول رئیس جمهور به لرستان است گفت: تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و آزادسازی اطراف قلعه به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد. 

وی تصریح کرد: با توجه به این که بسیاری از موارد توسط وزارتخانه در تهران برطرف می‌شود، امیدواریم به زودی وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به لرستان سفر کرده و از نزدیک در جریان روند امور قرار گیرد.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • بهار پربارش امسال با افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود
  • آزمون استخدامی شورا‌های حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲
  • آزمون استخدامی شوراهای حل اختلاف امسال برگزارمی‌شود/ مختومه شدن ۴.۵ میلیون پرونده در ۱۴۰۲