Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@22:32:11 GMT

پرداخت بیش از ۹۹ درصد مطالبات گندم‌کاران همدانی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۸۱۸۱

پرداخت بیش از ۹۹ درصد مطالبات گندم‌کاران همدانی

ایسنا/همدان مدیرکل شرکت غله و بازرگانی استان همدان از خرید تضمینی ۱۵۷ هزار و ۵۱۶ تن گندم در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۹۹ درصد مطالبات کشاورزان، پرداخت شده است.

مسعود بکایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا ۵ شهریورماه، ۱۹۸ هزار و ۷۴۳ تُن گندم را به‌صورت تضمینی از کشاورزان خریداری کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بکایی تصریح کرد: در میان شهرستان‌های استان، بیشترین خرید تضمینی گندم با ۵۰ هزار و ۱۳۷ تُن، مربوط به شهرستان رزن و پس از آن شهرستان کبودراهنگ با ۴۴ هزار و ۳۶۳ تُن، بوده است.

وی ادامه داد: دو هزار و ۱۶۷ تن از این گندم‌ها توسط مراکز دولتی، ۳۲ هزار و ۵۲۸ تن توسط کارخانجات آرد، ۹۰ هزار و ۶۴۲ تن توسط توسط سیلوهای بخش خصوصی و ۷۳ هزار و ۴۰۶ تن توسط تعاونی‌های روستایی خریداری شده‌است.

بکایی خاطرنشان کرد: مقدار خرید تضمینی گندم تا الان نسبت به سال گذشته ۵۵ درصد و نسبت به میانگین ۹ سال گذشته ۵۳ درصد کاهش داشته است.

 مدیرکل شرکت غله و بازرگانی استان همدان با بیان اینکه ۹۹.۵۶ درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده است، گفت: ۳۱ مردادماه آخرین تاریخ واریز وجه کشاورزان گندم‌کار بود که به بانک ارسال شده است.

بکایی در رابطه با خرید تضمینی کلزا در استان، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون هزار و ۲۷۶ تُن کلزا به‌صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده که هزینه آن به‌صورت کامل تسویه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خرید تضمینی گندم کلزا خرید تضمینی ن گندم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امید جهان‌نژادیان با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از 20 فروردین‌ماه سال جاری آغاز شد، اظهار داشت: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از 770 هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری و از این میزان تاکنون بیش از 500 هزار تن گندم به سیلوهای استاندارد منتقل شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان در حال انجام است، افزود: در حال حاضر در پیک خرید گندم استان قرار داریم و روزانه بیش از 60 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران و فعالیت 103 مرکز خرید در استان، عنوان کرد: سیلوهای ذخیره‌سازی استاندارد به صورت 24 ساعته آماده هستند تا گندم را دریافت کنند.

جهان‌نژادیان یادآور شد: در سال زراعی قبلی در خوزستان بیش از یک میلیون و 720 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید