Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تازه وارد مس رفسنجان معتقد است این تیم با تشکیلاتی که دارد می‌تواند حتی برای کسب سهمیه آسیایی بجنگد.

به گزارش ایلنا، شاهین توکلی در مورد سالی که به همراه آلومینیوم اراک پشت سر گذاشت به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر سال خیلی خوبی برای آلومینیوم بود و فصل پر فراز و نشیبی بود و یکسری تغییرات در فصل داشتیم که آقای خطیبی رفت و آقای منصوریان آمد و فصلی بود که در آن هم روزای خوب داشتیم و هم بد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی چیزی که برای من اتفاق افتاد خیلی خوب بود و آن هم نتایج این بود که در سال اول حضور آلومینیوم اراک در لیگ برتر رقم خورد. به جز هفته‌های آخر که اتفاقاتی افتاد که باعث شد نتیجه نگیریم درکل فصل خیلی خوبی بود و مردم اراک هم خیلی به ما لطف داشتند که از همین جا از آنها تشکر می‌کنم.

او در مورد بلاتکلیفی آلومینیوم اراک در حال حاضر ادامه داد: این اتفاق خیلی بدی برای شهر اراک است که به این اندازه بین  اعضای هیئت مدیره اختلاف باشد و این قضیه مدام رسانه‌ای شود و این اتفاق به شهر اراک و تیم آلومینیوم ضربه می زند و به نظر من با این اتفاقات و مشکلات فرصت نقل و انتقالات را از دست می‌دهند و امیدوارم هرچه زودتر مدیر عامل و سرمربی مشخص شوند و آلومینیوم بتواند یک تیم خیلی خوب ببندد و مردم اراک را خوشحال کند.

وی در خصوص تعداد بازی‌هایی که فصل گذشته انجام داد گفت: تقریبا با جام حذفی ۲۷ بازی انجام دادم و تمام توانم را گذاشتم امیدوارم مورد قبول واقع شده باشد.

توکلی که به  عنوان مدافع در کل یک گل زد و آن هم مقابل پرسپولیس بود در این باره عنوان کرد: بله من یک گل زدم و آن هم به پرسپولیس بود. آن بازی کلا  ویژه بوده هم  من گل زدم و همین که تنها باخت پرسپولیس تا آن لحظه مقابل ما رقم خورد و در کل بازی خوبی بود.

این بازیکن در خصوص پیوستن به مس رفسنجان گفت: از چند تیم پیشنهاد داشتم و یک سری از مربیان به من لطف داشتند ولی نتوانستیم با همدیگر به جمع بندی برسیم. وقتی وارد باشگاه مس شدم و صحبت هایی را با آقای ربیعی و علیزاده انجام دادم آن جو صمیمانه به دلم نشست و تیم مس هدف بزرگی دارد و با توجه به اهدافی که دارند تیم می بندند و سال پیش هم تیم بسیار خوبی داشتند و مشخص است که می‌خواهند نتیجه بگیرند. به خاطر همین تصمیم گرفتم امسال را در خدمت مس باشم و امیدوارم بتوانم به این تیم کمک کنم.

توکلی در پایان افزود: با توجه به پتانسیلی که مس و کادر فنی دارد حتماً می‌توانند برای کسب سهمیه بجنگد و این اتفاق با حمایت مردم رفسنجان و مسئولین می افتد و امیدوارم یک اتفاق خوب را رقم بزنیم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس رفسنجان شاهین توکلی شاهین توکلی مس رفسنجان خیلی خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!

به گزارش ورزش سه، دریافت ۴ گل ازن آلومینیوم در اراک آن هم با وجود همه ی نفرات اصلی خط دفاعی مقابل آلومینیوم اتفاقی بود که بدبین‌ترین هوادار پرسپولیس نیز فکرش را نمی‌کرد که اما در شب عجیب و غریب اراک این اتفاق رخ داد تا پرسپولیسی ها بعد از نزدیک به ۷ سال بار دیگر از یک تیم چهار گل دریافت کنند.

سرخپوشان آخرین بار در شهریور ماه ۱۳۹۶ بود که در دیدار مقابل الهلال عربستان در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ ۴ گل از حریف دریافت کردند.

از آن تاریخ تا کنون شاهد این اتفاق نبودیم که پرسپولیس از تیمی ۴ گل بخورد تا اینکه آلومینیوم اراک با درخشش مهره های هجومی خود این اتفاق تلخ را برای شاگردان اوسمار رقم زد تا خاطرات تلخی برای هواداران این تیم از گذشته زنده شود.

جالب آنکه آخرین بازی که پرسپولیس در بازی های داخلی از حریفان ۴ گل دریافت کرده بود، شکست ۴ بر ۲ سرخپوشان مقابل سپاهان در اصفهان در لیگ پانزدهم بود. دیداری که در شهریور ماه ۱۳۹۴ برگزار شده بود.

دیگر خبرها

  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد