Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان,سرهنگ حمیدرضا سعیدزاده ,معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت:  در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال ممنوعیت‌های ترددی در سراسر کشور، مبادی ورودی و خروجی استان همدان نیز از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد برای ورود خودرو‌های غیربومی و خروج خودرو‌های بومی مسدود شد و این طرح تا ساعت ۲۴ روز جمعه پنجم شهریور ادامه داشت و ۴۸ هزار خودرو به علت نقض محدودیت‌های کرونایی تا روز پنجم شهریور، جریمه یک میلیون تومانی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تیم‌های پلیس در ۶۰ نقطه ورودی و خروجی‌های استان همدان مستقر شدند، افزود: به دنبال اجرای ممنوعیت، از تردد ۲۱ هزار و ۵۰۰ وسیله نقلیه (غیر بومی و بومی) برای ورود و یا خروج از حوزه استحفاظی استان همدان جلوگیری شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان اضافه کرد: همچنین سه هزار و ۲۸۹ دستگاه وسیله نقلیه از ۲۴ مرداد تاکنون به علت نقض محدودیت‌های شبانه جریمه ۲۰۰ هزار تومانی شدند

سرهنگ سعیدزاده اضافه کرد: پلیس از ۲۴ مرداد تاکنون ۳۳ هزار و ۵۰۰ بازدید از صنوف استان انجام داده که نتیجه آن پلمب ۷۶ واحد متخلف و تذکر به متصدیان ۱۷ هزار و ۱۰۰ واحد صنفی با همکاری بازرسان بهداشت محیط بوده است.

او تاکید کرد: با وجود پایان ممنوعیت تردد، اجرای محدودیت تردد بر اساس رنگ بندی و طرح مدیریت جامع هوشمند کرونا ادامه دارد و تردد از مبدا شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.

 تمامی شهرستان‌های استان همدان در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی فرماندهی انتظامی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۸۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال

سرهنگ  پیمان کرمی  از ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال خبر داد و اظهار کرد: این بار ترافیکی در خط جنوبی آزادراه تهران - شمال از محدوده تونل‌ ١٦ انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون ترافیک در جاده کرج - چالوس از میدان امیرکبیر کرج تا شهرستانک روان است.

کرمی گفت : ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده های استان مستقر شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال