Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: جهادگران دانشگاه فردوسی مشهد در طرح تهیه آبمیوه و شربت برای بیماران مبتلا به کرونا مشارکت می‌کنند.

محمدرضا ابو، مسئول رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اقدام جهادگران این دانشگاه در تهیه آبمیوه و شربت برای بیماران مبتلا به کرونا اشاره کرد و گفت: این اقدام جهادی روزانه با حضور ۱۵ جهادگر به مدت ۲ هفته انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح در حال برگزاری است.

ابو با بیان اینکه تاکنون ۸۰ نفر در در این طرح مشارکت کرده اند، گفت: طرح تهیه آبمیوه و شربت برای بیماران مبتلا به کرونا تا هفته آینده ادامه خواهد داشت.

مسئول رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: روزانه حدود ۵۰۰ بطری آبمیوه و ۱۰۰ بطری شربت به همت دانشجویان تولید می‌شود.

وی افزود: هزینه‌های این طرح از طریق بسیج دانشجویی خراسان رضوی و خیرین تأمین شده است. برخی خیرین علاوه بر اهدای مبلغ، میوه هم به ما اهدا می‌کنند.

ابو درخصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: برای رعایت بهداشت محوطه‌ای کاملا ایزوله در بیمارستان امام رضا (ع) در اختیار این طرح قرار گرفته و جهادگران با تجهیزاتی مانند گان، ماسک، دستکش، پاپوش و سرپوش و رعایت فاصله اجتماعی به تهیه آبمیوه و شربت می‌پردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خراسان رضوی دانشگاه فردوسی مشهد شیوع کرونا اردوی جهادی دانشگاه فردوسی مشهد آبمیوه و شربت بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، ماشین سرکوب آمریکا در تداوم سرکوب دانشجویان حامی فلسطین و مخالف اسرائیل در دانشگاه‌های این کشور، ۹۱ تظاهرات کنندگان را در اطراف دانشگاه ویرجینیا و ۶ دانشجوی دانشگاه تگزاس را هم بازداشت کرد.

پایگاه خبری واشنگتن پست روز دوشنبه به وقت محلی گزارش داد که پلیس آمریکا بیش از ۹۰ نفر را محوطه دانشگاه ویرجینیا و ۶ دانشجوی دانشگاه تگزاس را هم بازداشت کرد.

در همین ارتباط، دانشگاه تکنیک ویرجینیا روز دوشنبه به وقت محل اعلام کرد: پلیس بیش از ۹۰ نفر از جمله دانشجویان را در یک چادر اعتراضی در محوطه چمن مرکز زندگی فارغ التحصیلان دانشگاه دستگیر کرد.

مقامات دانشگاه ویرجینیا در بیانیه‌ای اعلام کردند: ۹۱ نفر که ۵۴ نفر از آنان دانشجوی فعلی تکنیک ویرجینیا هستند، دستگیر شدند و همه متهم به ورود غیر قانونی هستند.

پلیس ایالت تگزاس آمریکا نیز دستگیری تعدادی از معترضان در دانشگاه تگزاس در آستین را آغاز کرده است.

تیم خبری سی‌ان‌ان در آستین، شاهد دستگیری حداقل شش دانشجوی معترض در بعد از ظهر روز دوشنبه به وقت محلی بوده است.

گروهی از افسران پلیس با تجهیزات ضد شورش گروهی از معترضان را محاصره کردهاند.

با گذشت ۲۰۶ روز از حملات غیرانسانی اسرائیل به نوار غزه و کشتار هولناک تعداد زیادی از مردم غزه، اعتراضات دانشجویی در سراسر آمریکا از چند روز پیش آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

از زمان شروع اعتراض‌ها به جنگ اسرائیل در غزه با عنوان «جنبش همبستگی با غزه» از دانشگاه کلمبیای نیویورک آمریکا و سرایت آن به سایر دانشگاه‌های آمریکا بر اساس گزارش رویترز، حدود ۵۵۰ نفر دستگیر شده‌اند.

کد خبر 6092617

دیگر خبرها

  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • دستگیری ۹۷ دانشجوی معترض از ۲ دانشگاه آمریکا
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی