Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: 34 درصد واجدین شرایط در استان دز اول و 9 درصد واجدین شرایط دُز دوم را دریافت کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس امروز شنبه 6 شهریور در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های کادر درمان استان تصریح کرد: اگر چه روند شیوع در استان نزولی است اما همچنان تعداد بیماران استان بیشتر از بیماران بستری استان در پیک اول و زمستان سال 98 است به همین دلیل باید رعایت دستور العمل های بهداشتی ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محدودیت تردد بین استانی لغو است اما دیگر محدودیت های ترددی همچون ورود و خروج از شهرهای قرمز همچنان بر قوت خود باقی است.

استاندار گلستان گفت: باید بررسی شود با کارمندانی که شرایط دریافت واکسن را دارند اما اقدام به واکسینه شدن نمی کنند از مجاری قانونی برای حفظ سلامت دیگر کارمندان برخورد شود.

حق شناس یادآور شد: تاکنون بیش از ۲۵ میلیون دُز واکسن در کشور توزیع شده که ۱۷.۳ میلیون دُز اول و ۷.۳  دُز دوم تزریق کردند و میانگین دریافت واکسن در استان بالاتر از میانگین کشوری است.

وی خاطر نشان کرد: در سطح ملی ۲۱ درصد واجدین شرایط دُز اول را دریافت کردند که این رقم در استان ۳۴ درصد است و ۶.۵ درصد واجدین شرایط در سطح کشور دُز دوم را دریافت کرده اند که این عدد در گلستان ۹ درصد است.

استاندار گلستان گفت:  ۱۳۴ مرکز واکسیناسیون در استان پذیرای واجدین شرایط هستند و  خوشبختانه با همراهی های صورت گرفته ۶ شهر استان از وضعیت قرمز خارج شده و به وضعیت نارنجی رسیده اند.

حق شناس اظهار کرد: طرح شورای زیستی در محلات و روستاها با همکاری بسیج اجرایی خواهد شد و امیدواریم طی با اجرای این طرح و اجرای واکسیناسیون شاهد آمادگی بیشتر استان در مواجه با موج های احتمالی بعد باشیم.

وی تصریح کرد:  ۲۱ درصد از جامعه هدف واکسیناسیون تا به امروز به هر دلیلی واکسینه نشده اند برای قطع کامل زنجیره انتقال نیازمند همراهی عمومی و واکسیناسیون همگانی هستیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ویروس درمان زمستان سلامت واکسیناسیون بسیج جامعه گلستان درصد واجدین شرایط د د ز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

42.5 درصد حجم مخازن سدهای استان گلستان آب دارند

حیدریان گفت:در حال حاضر آب سد گلستان در آستانه سرریز می‌باشد و از روز شنبه مورخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ مجددا رهاسازی می‌شود.

او ادامه داد: مخزن سد بوستان ۶۲ درصد، وشمگیر ۳۲ درصد و نگارستان ۶۰ درصد آب دارد.

استان گلستان دارای ۱۴ سد بزرگ مخزنی به نام‌های کوثر، شهیدچمران، بوستان، گلستان، وشمگیر، نگارستان، شهید ایمری، شهید قربانی، شهید دستغیب، کرند، دانشمند، اینچه برون، آلماگل و آلاگل است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • 42.5 درصد حجم مخازن سدهای استان گلستان آب دارند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی