Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان با صدور پیامی ضمن تبریک انتصاب ذبیح‌الله خدائیان را به سمت سخنگوی دستگاه قضا، از درگاه ایزد منان توفیقات روز افزون، تندرستی و بهروزی را برای وی مسئلت کرد. خبرگزاری میزان - هادی طحان‌نظیف با صدور پیامی، انتصاب ذبیح‌الله خدائیان را به سمت سخنگوی دستگاه قضا را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در متن این پیام آمده است:   جناب آقای دکتر ذبیح‌الله خداییان
سخنگوی محترم قوه قضاییه
با تقدیم سلام و تحیات انتصاب شایسته جناب‌عالی به‌عنوان سخنگوی قوه قضاییه را تبریک عرضه نموده و از درگاه ایزد منان توفیقات روزافزون، تندرستی و بهروزی را برای جنابعالی مسئلت می‌نمایم.     انتصاب سخنگوی جدید ذبیح الله خداییان معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور روز چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، به حفظ سمت به عنوان سخنگوی دستگاه قضا منصوب شد.

متن حکم ریاست قوه قضاییه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر خداییان

معاون محترم رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

نظر به توانمندی و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم با حفظ سمت به مدت دو سال به عنوان سخنگوی قوه قضاییه منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همفکری و همدلی همکاران در انجام امر خطیر اطلاع رسانی و برقراری تعامل مناسب میان جامعه و دستگاه قضایی و پاسخگویی به افکار عمومی، موفق و مؤید باشید. بدیهی است کلیه مراجع قضایی و سازمان‌های تابعه موظف به همکاری با جنابعالی می‌باشند.

 

بیشتر بخوانید: دکتر خداییان سخنگوی قوه قضاییه شد

انتهای پیام/ برچسب ها: هادی طحان نظیف ذبیح الله خدائیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هادی طحان نظیف ذبیح الله خدائیان دستگاه قضا قوه قضاییه ذبیح الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

«دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» روز گذشته با حضور رئیس‌جمهور کشورمان و سران برخی کشور‌های آفریقایی در تهران برگزار شد و رئیسی در آن مراسم طی سخنانی بیان کرده بود تفاوت معناداری در نگاه جمهوری اسلامی ایران و کشور‌های غربی به قاره آفریقا وجود دارد، ما به دنبال همکاری با کشور‌های آفریقایی برای این کشور‌ها و پیشرفت آن‌ها هستیم، اما کشور‌های غربی به گواهی تاریخ صرفاً به دنبال چپاول منابع و ثروت‌های کشور‌های آفریقایی بوده و هستند.

دیگر خبرها

  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • اژه‌ای:‌حجاب مسأله مهم کشور است
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب
  • باید با شکات حرفه‌ای که قصد تخریب قضات و قوه قضاییه را دارند، برخورد شود
  • شناسایی قضات فاضل و انقلابی رویکرد قوه قضاییه است