Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-03@02:51:10 GMT

رجيستري گوشي برخط مي‌شود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۳۹۶۲۰

خبرگزاری آریا- معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران گفت: با دستور وزیر اقتصاد، فرایند رجیستری گوشی تلفن همراه در مبادی وروی گمرک حذف و غیرحضوری انجام خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مهرداد ارونقی در حاشیه بازدید وزیر اقتصاد از گمرک فرودگاه امام (ره) گفت با دستور وزیر اقتصاد مقرر شد به زودی کارگروهی با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط از جمله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل و با بررسی ابعاد موضوع، سازوکار حذف رجیستری از مبادی تعیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از ترخیص روزانه 110 هزار تن کالا‌های اساسی از بنادر و گمرکات کشور خبر داد.
ارونقی افزود: کل موجودی اقلام اساسی در بنادر کشور حدود 6 میلیون تن برآورد می‌شو د که بیش از 3 میلیون تن مربوط به بندر امام خمینی است و یک میلیون و 200 هزار تن روی کشتی و 370 هزار تن در حال تخلیه است.
معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران گفت: همه دارو‌های مربوط به کرونا نیز ترخیص شده و طی 10 روز گذشته هیچ دپویی در گمرک وجود ندارد.
وی افزود: پیش از این چند تن اقلام دارویی و مواد اولیه مرتبط با تولید داروی کرونا هفته‌ها ترخیص نشده باقی مانده بود، اما در حال حاضر براساس ابلاغ بخشنامه گمرک، هیچ داروی مرتبط با کرونا حق تخلیه در انبار و سردخانه‌ها را ندارد و بلافاصله پس از ورود به کشور آماده ترخیص و تحویل به صاحبان کالا است.
وی اضافه کرد: در هفته‌های گذشته، 182 کامیون سرم وارد کشور شده که به صورت تشریفات حمل یکسره تحویل داده شده‌اند و فقط 6 دستگاه کامیون حامل سرم معطل صدور مجوز است که به‌محض صدور مجوز نسبت به ترخیص آن‌ها اقدام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رجیستری گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: بسترسازی تولید را برای تنظیم بازار دنبال می‌کنیم تا بتوانیم از طریق یکنواختی تولید، نوسانات بازار را از نظر کمّی و قیمتی به حداقل برسانیم.

به گزارش مشرق، محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی امروز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای تنظیم بازار بستر سازی تولید را دنبال می کینم تا بتوانیم از طریق یکنواختی تولید، نوسانات بازار را از نظر کمی و قیمتی به حداقل برسانیم.

وزیر کشاورزی تصریح کرد: عید نوروز امسال همزمان با ماه مبارک رمضان فشار زیادی برای تامین کالا وجود داشت که با برنامه ریزی صورت گرفته و تامین کالای مورد نیاز نسبت به سنوات گذشته کمتر دچار نوسان قیمت کالا بودیم و تثبیت در بازار اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه تا امروز توسط کارخانه های تولید روغن و بازرگانان ۷۰۰ هزار تن دانه های روغنی از کشاورزان خریداری شده است، یادآورشد: در هیچ میوه فروشی کمبود کالا مشاهده نمی شود، کالاها تامین شده و گرانی برخی کالاها ناشی از کمبود کالا نیست.

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • ابطال بخشنامه مدیران میانی گمرک با رای دیوان عدالت اداری
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • صادرات بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان