Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین تهران،، داریوش فرخی، رئیس اداره محیط زیست شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر تصریح کرد: طی روزهای گذشته مامورین یگان حفاظت شهرستان فیروزکوه در حین گشت و کنترل مناطق موفق به دستگیری سه گروه صیاد غیر مجاز پرنده و همچنین متخلفین دارای سلاح غیر مجاز شدند که از متخلفین تعدادی دام و قفس و همچنین حدود ۵۰ قطعه سهره و همچنین دو قبضه سلاح کمرشکن غیر مجاز کشف و ضبط گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تاکید کرد:: با توجه به اینکه هیچ گونه مجوزی مبنی بر شکار و صید در استان تهران صادر نشده است از شهروندان محترم خواهشمند است درصورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را با شماره ۰۲۱۷۶۴۴۲۱۲۵ اطلاع رسانی نمائید.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان فیروزکوه همچنین در خصوص ثبت و ضبط تصاویر حیات وحش این شهرستان، بیان داشت: اخیراً مسئول سرمحیط بانی انزها با تهیه و نصب دوربین تله ای در نزدیکی اّبشخور حیات وحش در پناهگاه حیات وحش کاوه ده موفق به تهیه عکس های عالی از گونه های متفاوت حیات وحش مخصوصأ پلنگ که یکی از خاص ترین و با ارزش ترین گونه جانوری می باشد، شد.

فرخی همچنین خاطرنشان کرد: منطقه پناهگاه حیات وحش کاوه ده از سال ۱۳۷۰ منطقه شکار ممنوع اعلام شد و بعد از گذشت حدوداً ۲۸ سال با تلاش ها و زحمات زیادی نهایتاً در سال ۱۳۹۸ با وسعت تقریبی ۷۶۹۰۰ هکتار به عنوان پناهگاه حیات وحش در شورایعالی محیط زیست مصوب شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دستگیری حفاظت غیرمجاز شهرستان فیروزکوه حیات وحش غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروی غیر مجاز به مقصد نرسید

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: مأموران پلیس اماکن شهرستان زابل با اشراف اطلاعاتی از انتقال محموله داروی غیر مجاز دریکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

  وی افزود: مأموران محل تردد خودروی متهم را در یکی از خیابان‌های سطح شهرستان شناسایی در بازرسی از آن ۴۱ هزار انواع قرص غیر مجاز کشف کردند. 

  فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله غیر مجاز را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
     

 @police_svb

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پرنده‌ای که تا ارتفاع بیش از ۱۱ هزار متری پرواز می‌کند
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار | فوت یک نفر و خسارت سنگین مالی به صیادان
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • پایان زمستان‌گذرانی ۲۰۰هزار پرنده مهاجر مازندران
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)