Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت ژاپنی تویوتا موتور یک روز پس از حادثه یکی از خودروهای الکترونیکی بدون راننده این شرکت در دهکده بازی‌های پارالمپیک توکیو، اعلام کرد که استفاده از تمام این وسایل نقلیه را متوقف کرده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت ژاپنی تویوتا موتور یک روز پس از حادثه یکی از خودروهای الکترونیکی بدون راننده این شرکت در دهکده بازی‌های پارالمپیک توکیو، روز جمعه اعلام کرد که استفاده از تمام این وسایل نقلیه را متوقف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از خودروهای الکتریکی تویوتا از مدل e-Palette روز پنجشنبه با عابر پیاده‌ای که دارای مشکل بینایی بود برخورد کرد و منجر به مجروح شدن وی شد.

این وسیله نقلیه الکتریکیِ کاملاً مستقل و بدون راننده، با درهای بزرگ و رمپ‌های برقی، برای سوار شدن سریع گروه‌های ورزشکار به طور خاص برای استفاده در بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو به کار گرفته می‌شد.

تویوتا تولید خودرو در تایلند را به دلیل کمبود قطعات متوقف کردتویوتا آلایندگی کارخانه‌های خود را تا سال 2035 به صفر می‌رساند

شرکت تویوتا اعلام کرد که با تحقیقات پلیس محلی برای تعیین علت این حادثه همکاری می‌کند و افزود که تحقیقات خود را نیز انجام خواهد داد.

تویوتا گفت که برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه دیگر، همکاری نزدیک با کمیته سازماندهی بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیو را ادامه خواهد داد.

بر اساس این گزارش، برگزار کنندگان بازی‌های پارالمپیک برای اظهار نظر در این باره در دسترس نبودند.

بازی‌های پارالمپیک 2020 روز سه شنبه در توکیو در حالی آغاز شد که ژاپن با بیشترین آمار شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید19 مواجه است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تویوتا خودرو تویوتا خودرو بازی های پارالمپیک پارالمپیک توکیو بدون راننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از تصادف خودروی پژو پارس با کامیون در آزادراه قزوین-زنجان و کشته شدن راننده پژو پارس خبر داد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از تصادف پژو پارس با کامیون خبر داد و اظهار کرد: راننده خودرو سواری پژو پارس در این حادثه جان باخت.

وی افزود: ساعت ۲۲:۱۹ دقیقه چهارشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ حادثه تصادف در مسیر اتوبان قزوین به زنجان، نرسیده به مجتمع رفاهی ترنج را به سامانه ۱۲۵ اعلام و ستاد فرماندهی این سازمان، بلافاصله دو تیم امداد و نجات و اطفا را از ایستگاه‌های شماره پنج پونک و ۹ شهرک دانش به محل حادثه اعزام کرد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ادامه داد: آتش‌نشانان در بدو ورود با کمک تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند، راننده که فوت کرده بود را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل آرامستان حاضر در محل حادثه دادند.

ململی با بیان اینکه علت دقیق حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه قزوین در دست بررسی است، به رانندگان توصیه کرد به هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی خودداری کنند.

کد خبر 747713

دیگر خبرها

  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت