Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، این شرکت که با نماد «وامید» در بازار سرمایه فعال است، توانسته در نیمه اول سال مالی 1400 معادل 8909 میلیارد تومان درآمد عملیاتی کسب کند. 

آمارهای منتشر شده از این سهم در کدال حکایت از آن دارد که سود خالص این شرکت در نیمه اول سال مالی 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل، 97 درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین درآمدهای عملیاتی این شرکت نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل، 94 درصد رشد داشته و این شرکت در این مدت، 913 ریال سود به ازای هر سهم حاصل کرده است. 

کارنامه درخشان وامید در نیمه اول سال مالی مرهون تداوم روند داخلی‌سازی پروژه‌ها، برنامه‌ریزی دقیق برای سودآوری تضمین شده، تداوم پرقدرت تولید در واحدهای تولیدی، تداوند روند افزایش سرمایه شرکت‌های تابعه و راه‌اندازی طرح‌های تولیدی پربازده بوده است. 

همچنین سود سهام امید 144 درصد رشد کرده است. 

 

پربیننده ترین هزینه درمان نازایی تحت پوشش بیمه پایه قرار گرفت فعلا افراد می توانند از دسته چک های قدیمی خود استفاده کنند / چک های جدید می توانند برای ضمانت صادر شوند امکان ثبت چک‌ های صیادی از طریق خودپردازها فراهم می شود سود عملیاتی ۵ ماهه بانک اقتصادنوین به ۱۲.۵ هزار میلیارد ریال رسید هشدار بانک ملت درباره فیشینگ و روش های جدید کلاهبرداران اینترنتی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید نیمه اول سال مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان نیویورک رد بولز بود و موفق شد این تیم را با نتیجه پرگل 2-6 شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد.

شاگردان تاتا مارتینو در دقیقه ۳۰ بازی گل اول را دریافت کردند و تلاش‌هایشان برای جبران این گل خورده در نیمه اول جواب نداد و بازنده به رختکن رفتند اما شرایط در نیمه دوم به‌صورت کامل تغییر کرد و درخشش مسی به آنها کمک کرد که بتوانند به‌عنوان تیم پیروز از زمین بیرون بیاید.

این ستاره آرژانتینی در دقیقه ۴۸ توانست پاس گل بسیار خوبی را برای ماتیاس روخاس ارسال کند تا گل تساوی به ثمر برسد. دو دقیقه بعد این سوارز بود که پاسی را برای او ارسال کرد و مسی توانست تیمش را پیش بیندازد.

در دقیقه ۶۲ هم بار دیگر همکاری مسی و روخاس تکرار شد و گل سوم اینتر میامی وارد دروازه حریف شد. حالا نوبت به درخشش این بازیکن با هم تیمی قدیمی‌اش رسیده بود و مسی با ارسال سه پاس گل در دقایق ۶۸ ،۷۵ و ۸۱ زمینه‌ساز هت‌تریک سوارز شد تا هر دوی آنها شب بسیار درخشانی را سپری و نقش مهمی را در پیروزی تیم‌شان ایفا کرده باشند.

دیگر خبرها

  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • این کار را انجام ندهید، یارانه تان قطع می شود!
  • خبر مهم برای یارانه بگیران | چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • توصیه به یارانه‌بگیران؛ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • معجزه مسی در ۳۵سالگی؛ ۵پاس گل در یک نیمه!
  • چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • ۱۵۰ شرکت دولتی در نیمه اول ۱۴۰۲ زیان‌ده بودند