Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت توزیع نیروی برق شیراز در راستای انجام مصوبات حفظ حقوق بیت المال و شورای پیشگیری از تخریب و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی ؛ اقدام به قطع و جمع آوری برقهای غیر مجاز و شبکه های غیر مجاز احداث شده در باغشهر ها می نماید.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سید باقر احمدی در جمع خبرنگاران گفت: در راستای مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال روز جمعه 5 شهریور در اقدام ضربتی شبکه برق باغشهری در منطقه کهمره سرخی که بصورت غیر مجاز در حال احداث بود جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: برابر اطلاعات واصله و بر اساس دستور صادره از مقام ذیصلاح قضایی اقدام به جمع آوری این شبکه غیر مجاز کردیم. احمدی گفت: در این اقدام که با حضور قائم مقام مدیرعامل، معاون فروش و خدمات مشترکین و مدیران دفاتر حراست و بازرسی و روسای ادارات دارنگون و ارژن انجام گرفت، گروههای اجرایی ادارات و مرکز اجراییات شرکت شبکه جدید الاحداث غیر مجاز را قطع و جمع آوری کرد . مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شیراز ادامه داد: در این منطقه حدود 90 پایه بصورت غیر مجاز نصب و در حال سیم کشی 15 فاصله پایه بودند که اقدام به جمع آوری سیم کردیم. وی گفت: احداث این شبکه بدون رعایت ملاحظات فنی و با استفاده از پایه و تجهیزات نامناسب انجام میگیرد که میتواند منجر به ایجاد حوادث جانی و مالی برای شهروندان گردد. احمدی افزود: با توجه به نیاز به تجهیزات بیشتر در روز شنبه 6 شهریور اقدام به جمع آوری پایه ها با هماهنگی امور اراضی خواهیم کرد. وی ضمن قدردانی از برخورد قاطعانه  دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با متخلفین گفت: به سود جویان  اخطار میدهیم که در صورت اقدام با اخذ برق غیر مجاز ضمن جمع آوری شبکه، متخلفین جهت برخورد قانونی به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد. مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شیراز گفت: ما از همه شهروندان و مسئولانی  که با حساسیت در  مسئله برخورد با برقهای غیر مجاز با این شرکت همراهی میکنند صمیمانه تشکر می کنیم و از شهروندان عزیز تقاضا داریم گزارشهای خود را در رابطه با برقهای غیر مجاز و شبکه های احداث شده غیر قانونی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۲۱۰ و یا شماره های ۳۲۲۶۳۳۸۸‌ و ۱۲۱ و یا از طریق پرتال شرکت به ادرس www.shirazedc.co.ir به این شرکت اطلاع رسانی نمایند .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارس غیر مجاز جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۳۹۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت عصر امروز یکشنبه در بازدید از مجتمع کشت و صنعت فجر صفا خرم‌آباد با اشاره به اینکه رویکرد مدیریتی صحیح مهم‌ترین نکته درباره موفقیت این مجموعه است، اظهار داشت: این مدل سرمایه‌گذاری جزو مزیت‌های مهم و اساسی کشت و صنعت فجر صفا است که نتیجه آن افزایش اشتغال، امنیت غذایی، افزایش روحیه و تغییر سبک زندگی را به دنبال دارد.

وی انجام کارهای پژوهشی و تولید محصولات کاملاً ایرانی را از دیگر مزیت‌های این مجموعه عنوان کرد و افزود: سرمایه‌گذار این مجموعه همه اقدامات را با صبر و حوصله و انجام کارهای پژوهشی پیش برده و حتی نژاد دامی که وارد شده، تغییریافته و ایرانی شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه مجموعه کشت و صنعت فجر صفای خرم‌آباد علاوه بر کشت گیاهان دارویی و فعالیت‌های دامی، گردشگری مدرن را دنبال می‌کنند، افزود: این مجموعه می‌تواند در سطح ملی و بین‌المللی پذیرای مهمانان مختلف باشد نیز باشد.

شفقت با اشاره به اینکه شهرک صنعتی این مجموعه به‌زودی بهره‌برداری خواهد شد بر ایجاد زنجیره ارزش دام و تولید پوست و پشم در کشت و صنعت خرم‌آباد تأکید کرد و افزود: باتوجه‌به سطح اراضی این مجموعه، اگر گیاهان دارویی در این مجموعه کشت و عصاره‌گیری شود مردم نیز می‌توانند در هر جای استان نسبت به کاشت و فروش گیاهان دارویی به کشت و صنعت اقدام کنند که درآمد این امر از تولید برخی محصولات رایج کشاورزی می‌تواند بیشتر نیز باشد.

وی ادامه داد: این قابلیت در شهرهای دیگر لرستان نیز وجود دارد تا جایی که بیش از ۵۰ تا ۷۰ نقطه دیگر استان هم این امکان وجود دارد.

استاندار لرستان، تأکید کرد: جهاد کشاورزی باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری این چنینی را شناسایی کند و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد.

شفقت بازدید دانشجویان و دانش‌آموزان از مجتمع کشت و صنعت فجر صفا را اقدام مثبتی در راستای اشاعه فرهنگ «ما می‌توانیم» دانست و افزود: این اقدام می‌تواند حتی برای سرمایه‌گذاران دیگر الگوی مثبتی باشد و این مدل مدیریتی تسری پیدا کند.

کد خبر 6091372

دیگر خبرها

  • سرزده‌های استاندار جدید لرستان از ادارات
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر