Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، روح‌الله رستمی بعد از کسب مدال طلای وزنه‌برداری دسته منهای ۸۰ کیلوگرم  پارالمپیک توکیو اظهار کرد: خوشحالم از این که نخستین مدال طلای کاروان ایران به نام من ضرب شد. برای کسب این مدال در چند سال گذشته زحمات زیادی کشیدم و حتی در شرایط سخت کرونایی تمرینات را رها نکردم. بالاخره جواب این زحمات را گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابت این اتفاق خدا را شاکر هستم.

او با بیان این که کمیته ملی پارالمپیک و کارشناسان برای من شانس مدال طلا قائل شده بودند، گفت: همه توقع طلا داشتند و خوشحالم که جواب اعتماد آنان را دادم.

رستمی که در شکست رکورد این دسته در پارالمپیک ناموفق بود در این زمینه گفت: بعد از حرکت سوم در حالی که مدال طلای من قطعی بود تصمیم گرفتم به رکورد پارالمپیک حمله کنم اما فاصله بین حرکت آخر و رکوردم کم بود و نفس‌گیری به‌درستی انجام نشد. یکی دیگر از دلایل موفق نبودنم در ثبت رکورد آسیب‌دیدگی کتفم بود.

این دارنده مدال طلای پارالمپیک توکیو درباره برنامه خود برای آینده گفت: فعلاً به استراحت می‌پردازم و به آینده فکر نکردم.

قهرمان جهان در دسته منهای ۸۰ کیلوگرم در پایان گفت: مدالم را به مردم ایران و مقام معظم رهبری تقدیم می‌کنم. هم‌چنین این مدال را باید به شهید مدافع حرم  «حسن عبدالله زاده» و خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: روح الله رستمی پارالمپیک توکیو طلا رهبری مدال طلای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی

اسماعیل رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: در سال جاری ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از استان قم راهی سرزمین وحی می شوند.

مدیر کل حج و زیارت استان قم گفت: حجاج استان قم در قالب ۱۹ کاروان به حج تمتع اعزام می شوند که از این تعداد ۱۹ کاروان مدینه اول و ۶ کاروان نیز مدینه دوم هستند.

وی بیان کرد: برای حجاج جلسات آموزشی مختلفی با موضوعات احکام، مسائل بهداشتی، فرهنگی و امنیتی برنامه ریزی شده تا با آمادگی کامل نسبت به مناسک حج به این سفر معنوی اعزام شوند.

رستمی ادامه داد: حاجیان استان قم از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه به سرزمین وحی اعزام می شوند و آخرین برنامه پروازی نیز ۱۷ خردادماه خواهد بود.

مدیر کل حج و زیارت استان قم، میانگین سن حجاج قمی را ۵۷ سال عنوان کرد و افزود: ۵۵ درصد از اعزامی های استان قم به حج از بانوان و ۴۵ درصد نیز از آقایان هستند.

کد خبر 6096855

دیگر خبرها

  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری
  • انتشار متن نامه شهید سردار زاهدی به رهبری/ شهید زاهدی چه هدیه‌ای تقدیم رهبر انقلاب کرد؟
  • تلاشم شکستن رکورد دنیا در فری استایل است
  • اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید