Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روز گذشته بود که احمد مددی در برنامه ورزش و مردم از جدایی مسعود ریگی خبر داد، ولی این بازیکن از همان روز ابتدایی که لیگ تمام شد، مورد توجه کادر فنی سپاهان قرار داشت و با توجه به اینکه قراردادش با استقلال به اتمام رسیده بود، خیلی زود مذاکرات برای جذب او آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در ادامه شرایط برای جذب این هافبک دشوار شد و کادر فنی سپاهان نام گزینه های دیگری نظیر آبشک و اسدی را نیز برای جذب در اختیار مدیران باشگاه قرار دادند ولی درنهایت شرایط به سمتی پیش رفت که با توجه به مذاکرات استقلال و ریگی، این گزینه بار دیگر به باشگاه سپاهان نزدیک و نزدیک تر شد.

سرانجام این بازیکن شیرازی که متولد سال ۱۳۶۹ در شیراز است و سابقه حضور در فجرشهیدسپاسی شیراز، بادران، پدیده و استقلال را در کارنامه دارد، با مدیران سپاهان به توافق رسید و با قراردادی ۲ ساله به اصفهان کوچ کرد.

ریگی که روز گذشته پس از صحبت‌های احمد مددی دلخوری خود را بابت حرف های او در مورد تقاضای مبلغ زیاد برای تمدید قرارداد با استقلال با انتشار یک استوری ابراز کرده بود، چند ساعت بعدتر هم پستی خداحافظی برای هواداران تیم آبی پایتخت روی صفحه شخصی خود قرار داد تا همگان در انتظار پیوستن او به سپاهان باشند.

مسعود ریگی با توجه به قدرت بازیسازی و جنگندگی‌ای که دارد، به احتمال فراوان در سیستم ۳-۳-۴ طلایی پوشان اصفهانی در پست ۶ یا همان هافبک دفاعی بازی خواهد کرد؛ بازیکنی که پشت ۲ هافبک تهاجمی تیم بازی خواهد کرد و ظیفه بازیسازی و ایجاد ارتباط میان مدافعین، هافبک‌ها و مهاجمین تیم را برعهده خواهد داشت و به نظر می‎رسد با توجه به شیوه بازی‌ای که او دارد، تیم محرم نویدکیا نسبت به فصل گذشته شرایط و هماهنگی بهتری در میانه زمین داشته باشد.

گفتنی است سال گذشته بیشتر محمد کریمی بیشتر در این پست بازی می‌کرد که با توجه به ظرافتی که سبک بازی این بازیکن بابلی دارد، در نبردهای تن به تن خیلی موفق نبود. احتمالا کریمی در این فصل یک خط جلوتر می رود تا نامزد حضور در پست هافبک تهاجمی باشد، شاید هم شاهد سیستم جدیدی باشیم و طلایی پوشان با ۲ هافبک دفاعی بازی کنند که در این صورت شاهد ترکیب بسیار خوبی از محمد کریمی و مسعود ریگی خواهیم بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مسعود ریگی استقلال استقلال لیگ برتر مسعود ریگی مسعود ریگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد، ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!