Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان- فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی گفت: در طرح شهید سلیمانی نیز که هدف کمک به کادر درمان بود، یک هزار و ۵۰۰ جهادگر در قالب ۵۰ گروه تخصصی پزشکی و عمومی، کمک حال کادر درمان استان بودند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازارومیه، سید محمود صفری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: برنامه‌های بسیج طی دو سال اخیر دچار تحول بنیادین شده و  با رویکرد جدید به مطالبه‌گری می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه محور اصلی دانشجویان بر اساس دیدگاه نوین برآمده از بیانات معظم‌له است، افزود: پیگیری مطالبات مردم به صورت تخصصی با اتکا به مطالعات علمی و پژوهشی از برنامه‌های بسیار مهمی بوده که بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی در این چندسال اخیر به صورت ویژه به آن پرداخته و نتایج مثبتی نیز داشته است.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه جوانان بزرگ‌ترین سرمایه‌ها و موتورهای محرک هر کشور هستند، اظهار داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر کجا بر جوانان اعتماد شده، موفق شده‌ایم بنابراین اگر بسیج دانشجویی اختیاراتی در دست داشته باشد راهگشای بسیاری از مشکلات می‌تواند باشد.

وی تصریح کرد: همچنین  بسیج دانشجویی همواره پیشتاز و پیش روی اقدامات انقلابی و تحول‌گرا بوده است و همین مسیر در آینده نیز حفظ و تقویت خواهد شد.

طرح سلیمانی‌ها در بیرجند اجرا می‌شود

صفری با بیان اینکه جوانان باید بر روی موضوعات مختلف تحلیل داشته باشند، افزود: امسال همایش‌های مختلف مجازی با حضور برخی کاندیداهای ریاست جمهوری و سخنرانی‌های آنان برگزار شد که دانشجویان موضع و واکنش‌های خود را در خصوص این کاندیداها مطرح می‌کردند.

وی بیان کرد: همچنین امسال بیش از 100 مورد  سلسله مناظرات انتخاباتی ویژه انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری و کرسی آزاداندیشی در استان برگزار شد.

صفری بیان کرد: دانشجویان در برخی جلسات به راحتی می‌توانند از مسئولان کشوری انتقاد کنند اما متاسفانه آستانه تحمل در استان بسیار پایین است و اگر  هم نقدی در خصوص عملکرد مسئولان صورت بگیرد با موضع و واکنش‌های مختلفی روبرو خواهیم شد و این مسئولان باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

وی تصریح کرد: برخی دانشجویان در محضر حضرت امام خامنه ای انتقادهایی از وضعیت کشور می‌کنند که معظم له با سعه‌صدر پاسخگوی آنان است حال باید گفت چرا آن موقع نظام و اسلام به خطر نمی‌افتد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی ضمن قدردانی از نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی افزود: چندین بار امام جمعه ارومیه در جلسات دانشجویی حاضر شده و پاسخگوی سوالات آنان بود بنابراین مسئولان استانی نیز باید پاسخگوی عملکرد خود باشند.

وی عنوان کرد: در کرسی‌های آزاداندیشی تریبون را در اختیار اشخاصی که حاضر به رای دادن در روز انتخابات نبودند و ارکان اسلامی را زیر سوال می‌برند قرار داده شد که سخنان آنان را نیز گوش دهیم و همچنین این تریبون در ایام انتخابات در اختیار آحاد مردم قرار گرفت.

صفری با اشاره به اقدامات بسیج دانشجویی در محرومیت زدایی عنوان کرد: امسال 15 مورد ساخت و مرمت خانه محروم توسط گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی استان انجام شد.

وی از تهیه نماهنگ، عکس نوشته، اینفوگرافی در زمان انتخابات خبر داد و بیان کرد: همچنین 30 هزار غذای گرم، هفت هزار بسته معیشتی با کمک برخی ارگان‌ها و ادارات تهیه و بین نیازمندان استان توزیع شد.

صفری عنوان کرد: در طرح شهید سلیمانی نیز که هدف کمک به کادر درمان بود، یک هزار و 500 جهادگر در قالب 50 گروه تخصصی پزشکی و عمومی، کمک حال کادر درمان استان بودند.

انتهای پیام/7548/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی آذربایجان غربی کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۰۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • شهید مطهری تکلیف محور و وظیفه‌مند بود
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • مراسم گرامیداشت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در خوی + تصاویر
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان