Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:32:04 GMT

فرماندار: به طرقبه شاندیز سفر نکنید

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۰۳۹۰

فرماندار: به طرقبه شاندیز سفر نکنید

سید حسن حسینی روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح چند طرح عمرانی در شهر شاندیز طی گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون این شهرستان به شدت درگیر شیوع ویروس کروناست لذا مطابق مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا گروه‌های شغلی ۲ تا چهار در این شهرستان تعطیل هستند.

وی ادامه داد: طی هفته جاری ممنوعیت تردد به طرقبه شاندیز لغو شد که شاهد افزایش رفت و آمد شهروندان مشهدی به این شهرستان گردشگر پذیر هستیم بطوریکه هم اکنون رفت و آمد به طرقبه شاندیز به میزان ۲ هفته قبل و پیش از اعمال تعطیلی ها رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بینالود تعداد رستورانهای کوچک و بزرگ، کافی شاپها و آشخانه های این شهرستان را ۴۰۰ واحد صنفی عنوان کرد و گفت: براساس آمار دستگاه‌های خدماتی، شمار ساکنان این شهرستان حدود ۸۰ هزار نفر است که این تعداد در ۲ شهر طرقبه و شاندیز و ۴۰ روستای دارای دهیاری این شهرستان سکونت دارند، همچنین در مجموع ۱۵ آبادی طرقبه شاندیز، روستای هدف گردشگری محسوب شده و ییلاقی و گردشگرپذیر هستند.

هم اکنون از ۳۳ شهرستان خراسان رضوی ۲۷ شهرستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

در کشور نیز ۳۰۶ شهر در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی و ۳۲ شهر در وضعیت زرد هستند.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون چهار میلیون و ۸۹۵ هزار و ۴۴۸ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۱۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به ۱۰۵ هزار و ۹۰۱ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون چهار میلیون و ۱۱۷ هزار و ۹۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان ها ترخیص شده‌اند. 

برچسب‌ها طرقبه سید حسن حسینی بینالود شاندیز محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرقبه سید حسن حسینی بینالود طرقبه سید حسن حسینی بینالود شاندیز محدودیت های کرونا طرقبه شاندیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۰۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک

فرماندار آبیک از تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند و مجروح شدن دو چوپان در حادثه برخورد با قطار در حوالی آبیک خبر داد. - اخبار استانها -

حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به تلف شدن 57 رأس گوسفند در حوالی شهرستان آبیک  اظهار داشت: در حادثه ی برخورد قطار با گله‌ گوسفند در حوالی شهرستان آبیک، 57 رأس گوسفند تلف شد.

وی ادامه داد: در این حادثه علاوه بر 57 گوسفند، دو چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند.

فرماندار آبیک در پایان سخنانش تأکید کرد: علی رغم وجود پل زیر گذر، چوبان گله از روی ریل عبور عبور داده که منجر به چنین اتفاقی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور