Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ضیائیان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در پنج روز آینده آسمانی صاف و جوی پایدار در اغلب نقاط کشور حاکم است. 

وی افزود: امروز و فردا در برخی ساعات در نیمه شرقی کشور افزایش سرعت وزش باد، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفت هوا پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان اظهار کرد:‌ روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در برخی ساعات وزش باد در نوار شرقی کشور داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد:‌امروز در ارتفاعات مازندران، گلستان و خراسان شمالی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار پراکنده داریم و این شرایط جوی در دو روز آینده در ارتفاعات مازندران و شرق استان تهران پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان گفت: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری، رگبار پراکنده در ارتفاعات مازندران، هرمزگان و جنوب کرمان خواهیم داشت. 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران در چهار روز آینده صاف و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه وکمینه دما فردا در تهران 33 و 23 درجه خواهد بود. 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 47 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 10 درجه خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی هواشناسی روز آینده پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، برخی مناطق کرمان و جنوب یزد ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود گفت: هشدار سطح زرد هواشناسی برای تشدید بارش ها در نواحی غربی کشور صادر شده است.

وی افزود  : از امشب تا اواسط هفته روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش‌بینی شده است.

ضیائیان با بیان اینکه در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد گفت:روز دوشنبه  در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

وی افزود: از اواسط هفته روز سه شنبه سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی بارش‌ها رخ خواهد داد.

ضیائیان با بیان اینکه چهارشنبه سامانه بارشی ضمن فعالیت در نوار غربی کشور، بخش‌هایی از استان‌های بوشهر و فارس را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد گفت: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی شده است که در مناطق مستعد موجب خیزش گردوخاک می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور/ افزایش دما در اغلب مناطق کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از غرب کشور
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت/ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • وضعیت آب و هوا امروز ۷ اردیبهشت؛ نیمه شرقی کشور بارانی می‌شود
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور