Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار نمایشگاه مجازی با عنوان‌های «فردا روشن»، «به رسم شُکر»، «به رسم سلامت»، «به رسم ۱۴۰۰» با حضور ۱۵۴ هنرمند، به همت نگارخانه فرهنگسرای خانواده در بستر فضای مجازی برپا ‌شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نمایشگاه‌های گروهی «به رسم 1400» با 126 اثر از 83 هنرمند در زمینه تصویرسازی، نقاشی، کاریکاتور، نقاشی خط و تذهیب برای ترسیم دنیای نو، آرزوهای فردا، دنیای آب و قرن نو؛ «به رسم سلامت» با 44 اثر از 31 هنرمند شامل پوستر، آرم و روجلد برای نمایش مبارزه سلحشورانه‌ی هنرمندان در بخش ویژه‌ی سلامت و کرونا، مدافعان سلامت و اهدای خون و عضو؛ «فردای روشن» با 37 اثر از 24 هنرمند به منظور نمایش دنیای پساکرونا، دیجیتال و دنیای بدون کمبودآب از دریچه نگاه نقاشی کودکان و نوجوانان به فردا؛ «به رسم شکر» با 72 اثر از 41 هنرمند در رشته عکس با روایت زیبایی شکر برای بازنمایی فرهنگ ایران اسلامی توسط گروه هنری «رسم» به سرپرستی سمیرا صفاری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی دیدگاه‌ها و چشم‌اندازهای متفاوت در زمینه‌های عکس، پوستر، طراحی تصویرسازی، نقاشی، کاریکاتور، نقاشی خط و تذهیب، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت هنرمندان سراسر کشور، همچنین ارتباط و آَشنایی بیشتر متقاضیان با رشته‌های مختلف هنری از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه‌های مجازی است.

موضوع و تکنیک آثار در این نمایشگاه‌ها آزاد و محدودیتی در سبک و اجرای آن ها و سن شرکت کنندگان وجود نداشت و زیبایی، خلاقیت و نوآوری، مفهوم رسانی، نیز اصالت اثر از ملاک های مهم انتخاب بود همچنین در بخش ویژه، بیان بصری متفاوت از موضوع، مورد اهمیت واقع شد.

گفتنی است؛ کلیه آثار توسط مدرسان و طراحان گرافیک پس از داوری مورد بررسی قرار گرفتند. سارا خبیر، مسعود صفرنیا، یونس دهقانی و سمیرا صفاری از اعضای رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از جمله داوران این رویداد بودند.

همچنین دانشگاه جامع علمی کاربردی، مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت، مرکز علمی کاربردی بندرعباس 1 و انتشارات گپ در برپایی این نمایشگاه‌های مجازی مشارکت داشتند.

علاقمندان برای بازدید آثار می‌توانند  تا ۱۱شهریور ماه سال‌جاری به تارنمای فرهنگسرای خانواده و صفحه اینستاگرام به نشانی https://khanevadeh.farhangsara.ir/ و farhangsara_khanevade@ مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با نگارخانه فرهنگسرای خانواده با شماره تلفن۸۸۵۵۴۰۱۸ تماس بگیرند.

لینک دسترسی به فتوکلیپ نمایشگاه مجازی به رسم 1400

https://www.aparat.com/v/zNIp0

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نمایشگاه مجازی فرهنگسرای خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!

نمایشگاهِ نقاشی‌های روزبه دبیری، این آخر هفته در گالری گویه افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه انفرادی نقاشی «مسلخ» در گالری گویه نمایشگاه نقاشی‌های روزبه دبیری، با عنوان «مسلخ» روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در گالری گویه افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه شامل ۳۶ اثر از هنرمند است.

در بخشی از بیانیه این نمایشگاه آمده است : «اندام‌هایی جداافتاده از طبیعت با رویکردی آبستره از بستر بوم بیرون می‌ریزند؛ فرم و فیگور در مجلس حاضرند. پرسه‌زنی‌هایی برای عیان کردن بیش‌ازپیشِ جدال این دو عنصر؛ تا این‌گونه، فضایی آرمانی و درهم‌آمیخته شکل گیرد.»

روزبه دبیری، نقاش ایرانی، در سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمده است. او دورۀ کارشناسی نقاشی در دانشگاه سوره و کارشناسی‌ارشد در همان رشته در دانشگاه هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است. آثار این هنرمند از دهه ۸۰ تاکنون، در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی، برپا شده است.

نمایشگاه «مسلخ» روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶ در گالری گویه، واقع در میدان هفت‌تیر، خیابان لطفی، نرسیده به مشاهیر، شمارۀ سی‌ونه افتتاح خواهد شد؛ این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت بر پاست و روزانه از ساعت ۱۲ تا ۲۱ می‌توان از این نمایشگاه بازدید کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • به احترام «معلم» برپا ...
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد