Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@17:11:20 GMT

عصرانه خبری شهرهای ایران در ششم شهریورماه

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۰۶۶۵

عصرانه خبری شهرهای ایران در ششم شهریورماه

در این بسته خبری از تخلیه ۵۲۰ سرویس خاک جهت پوشش و دفن پسماندهای سنندج تا طرح دیواری بر دیوارهای بیمارستان قدس و دسترسی به سامانه نوسازی تاکسی‌ها در فردیس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم:

اجرای طرح ساماندهی معابر قدس

ابوالفضل بهرامی، سرپرست شهرداری قدس ضمن تاکید بر تداوم خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان و اجرای عملیات عمرانی، از اجرای زیرسازی و لکه‌گیری کوچه‌ها و خیابان‌ها در راستای ارتقای سطح کیفی معابر سطح شهر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح نقاشی دیواری بر دیوارهای بیمارستان قدس قزوین

داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: دیوارهای خارجی بیمارستان قدس با هدف افزایش زیبایی بصری و ایجاد حس نشاط نقاشی شد.

لایروبی و پاکسازی رودخانه‌های انجیراب و النگدره گرگان

احمد سالاری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: لایروبی و پاکسازی رودخانه‌های سطح شهر گرگان طبق برنامه زمانبندی و با نظارت حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری در حال انجام است.

آسفالت بیش از ۱ میلیون مترمربع از معابر سبزوار

محمد سنجری، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان رضوی گفت: در سبزوار طی ۵ سال گذشته، ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار مترمربع از معابر این شهر آسفالت شده است که بخش اعظمی از قیر مورد نیاز برای این امر، با همت و تلاش سازمان همیاری شهرداری‌های استان، تأمین شد و در اختیار شهرداری سبزوار قرار گرفت.

آغاز عملیات اجرایی آرامستان بیرجند

علی عدل، سرپرست شهرداری بیرجند با اشاره اجرای ورودی جدید مهرشهر ادامه داد: اجرای ورودی جدید مهرشهر و عملیات اجرایی آرامستان جدید از خواسته‌های به حق شهروندان بیرجندی است که با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت راه و شهرسازی عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

سید اکبر نوربخش رضایی، سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: به منظور سهل شدن عملیات تغسیل اموات کرونایی امکاناتی از قبیل تخت برانکارد چرخ‌دار فلزی جهت استفاده در سالن‌های تطهیر، میز سیار برای شست‌وشوی میت و سایر موارد به مجموعه آرامستان‌ها اضافه شد.

انجام مرحله نخست واکسیناسیون آتش‌نشانان صومعه‌سرا

رسول اندرز، رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صومعه‌سرا گفت: مرحله نخست واکسیناسیون آتش‌نشانان این شهر علیه بیماری کووید _۱۹ انجام شد.

دسترسی به سامانه نوسازی تاکسی‌ها در فردیس

محمود آذرسا، سرپرست سازمان حمل و نقل بار مسافر شهرداری فردیس از ایجاد دسترسی به سامانه نوسازی تاکسی‌ها در فردیس خبر داد و گفت: اقدامات لازم در خصوص ثبت نام رانندگان تاکسی در سامانه نوسازی تاکسی‌ها در فردیس انجام شد.

تخلیه ۵۲۰ سرویس خاک جهت پوشش و دفن پسماندهای سنندج

سیروان غفوری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج از اجرای خاک‌ریزی محل دفن پسماندهای شهری سنندج خبر داد و گفت: در راستای جلوگیری از انتشار بوی بد و احتمال آتش سوزی، با تخلیه ۵۲۴ سرویس خاک؛ محل تخلیه و دفن پسماندها به صورت کامل پوشش داده شد.

تداوم طرح ضربتی جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان شهر بجنورد

محمد اسماعیل کوشا، رئیس اداره متکدیان شهرداری بجنورد با اعلام این خبر گفت: طرح ضربتی جمع‌آوری متکدیان با هدف ساماندهی به فضاهای شهری انجام می‌شود.

کد خبر 517770

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر شهرداری قزوین قزوین شهرداری قدس ساماندهي شهري نقاشی دیواری لایروبی پروژه های لایروبی شهرداری گرگان شهرداری سبزوار آسفالت معابر شهرداری بیرجند آرامستان آرامستان ها واکسیناسیون کرونا شهرداری صومعه سرا شهرداری سنندج پسماند شهري شهرداری بجنورد بجنورد متکدیان شهرداری فردیس نوسازی تاکسی فرسوده شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان جهانی بهداشت: سوءتغذیه در نوار غزه افزایش یافته است

نماینده سازمان جهانی بهداشت در اراضی فلسطین اعلام کرد سوتغذیه در نوار غزه گسترش یافته است.

به گزارش ایسنا، نماینده سازمان جهانی بهداشت در اراضی فلسطین اعلام کرد: از چند ماه پیش سوءتغذیه در نوار غزه گسترش یافته است. هفت درصد کودکان غزه قبل از جنگ از سوتغذیه رنج می‌بردند و اکنون این رقم به ۱۶.۵ درصد افزایش یافته است.

طبق گزارش سما، وی افزود: ۲۵ کودک به دلیل سوءتغذیه در غزه جان خود را از دست داده‌اند و گزارشاتی وجود دارد که نشان می‌دهد وضعیت اواخر ماه مه بدتر می‌شود.

وی گفت: ما امیدواریم عملیات نظامی در رفح انجام نشود چراکه منجر به بسته شدن گذرگاه و تعطیلی فعالیت ما می‌شود. امیدواریم عدالت برای خانواده‌های قربانیان گورهای جمعی در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس اجرا شود.

وی گفت: نقش آژانس امدادرسانی به آوارگان فلسطینی(آنروا) در غزه ضروری است و بدون آن انجام فعالیت ما محال است.

همچنین آنروا اعلام کرد: در جنگ غزه ۱۰ هزار زن شهید و ۱۹ هزار نفر مجروح شده‌اند. هر روز ۳۷ کودک مادرشان را از دست می‌دهند.

دفتر هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل نیز اعلام کرد: حمله به رفح یک کشتار و ضربه به عملیات امدادرسانی در غزه خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: سوءتغذیه در نوار غزه افزایش یافته است
  • اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در محله ۳۸ منظریه
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد