Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@03:30:59 GMT

امدادرسانی اورژانس هوایی به مصدوم ضربه مغزی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۰۷۶۰

امدادرسانی اورژانس هوایی به مصدوم ضربه مغزی

اورژانس هوایی برای انتقال نوجوان ۱۷ ساله از بیمارستان رسول اکرم فریدونشهر به پرواز درآمد.

عباس عابدی، سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به امدادرسانی به مصدومی که در سانحه رانندگی آسیب دیده و دچار ضربه مغزی شده بود، اظهار کرد: این امدادرسانی در ساعت ۱۳:۳۹ شروع شد.

وی افزود: نوجوان ۱۷ ساله از بیمارستان رسول اکرم فریدون‌شهر به بیمارستان فاطمه الزهرای نجف آباد منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با بیان اینکه این امدادرسانی در ساعت ۱۵:۴۷ به پایان رسید، افزود: این امدادرسانی با همکاری آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی فریدون‌شهر و آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی نجف آباد انجام شد.

کد خبر 517774

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اورژانس هوایی اورژانس ۱۱۵ اصفهان ماموریت اورژانس اورژانس 115 اورژانس اصفهان سخنگوی اورژانس اصفهان اورژانس پیش بیمارستانی اورژانس هوایی اصفهان اورژانس انتقال مصدومان به بیمارستان انتقال مصدوم با اورژانس هوایی ضربه مغزی تصادفات رانندگی امار مصدومان حادثه تصادف شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد

بنابر اعلام اورژانس ۱۱۵ قم،در پی دو حادثه که نیاز بود، مصدوم به سرعت به بیمارستان منتقل شود، بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد و مصدومان را منتقل کرد.

 حادثه اول مربوط به واژگونی موتور سیکلت در شهرستان کهک سه راهی روستای قبادبزن بود که ابتدا خودرو اورژانس اعزام و درخواست بالگرد کرد.

 این حادثه چهار مصدوم داشت که دو نفر آنها کودک بودند که لعد از انجام خدمات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

 حادثه دوم مربوط به سقوط از ارتفاع به درون استخر بود که در روستای خاوه اتفاق افتاد که کارشناسان اورژانس خدمات رسانی درمانی اولیه را انجام و پس از آن توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه زنجان- قزوین ۲۳ مصدوم برجا گذاشت
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان