Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@23:48:07 GMT

مهرداد رضایی با مس رفسنجان دو ساله تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۰۷۶۴

هافبک دفاعی مس رفسنجان قرارداد خود را با این باشگاه برای دو فصل دیگر تمدید کرد.

 مهرداد رضایی، هافبک دفاعی مس رفسنجان قرارداد خود را با این باشگاه به مدت 2 فصل دیگر تمدید کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی مس رفسنجان، مس رفسنجان در فصل نقل و انتقالات تلاش کرده شاکله اصلی تیم خود را حفظ کند و چند بازیکن جدید هم به خدمت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

شورت بدن نما و کوتاه این زن پارالمپیک را به هم ریخت + عکس بازار نقل و انتقالات ایران فقط ساسی مانکن را کم داشت! رضا اسدی شماره هشت جدید پرسپولیس شیخ دیاباته: دوست دارم مقابل مسی بازی کنم؛ تورها را به لرزه در خواهم آورد ادن هازارد علاقه ای به خروج از مادرید ندارد ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ ویژه انتقال کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت:امیرحسین داودی ملی پوش سابق تیم‌های فوتسال بزرگسالان و جوانان ایران و بازیکن فصل گذشته گیتی پسند، قرارداد خود را با این باشگاه برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمدید کرد.
محمدحسین عراقی‌زاده افزود: این بازیکن جوان و آینده‌دار، فصل گذشته بازی‌های موثری را برای تیم فوتسال گیتی پسند در لیگ برتر از خود به نمایش گذاشت.
وی ادامه داد: تاکنون قرارداد محمدرضا سنگ سفیدی، محمدحسین درخشانی، مسعود (باقر) محمدی، مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور، مسعود یوسف، علیرضا عسگری و بهمن جعفری نیز تمدید شده و علی خلیلوند و مهدی دهقان نژاد هم جذب این باشگاه شده اند.
عراقی‌زاده افزود: پیش از این، هیات مدیره پیشین باشگاه گیتی پسند قبل از پایان فصل گذشته لیگ برتر به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا کرد و در روز‌های گذشته نیز قرارداد احمد پری‌آذر مربی تیم، امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان و امیرهوشنگ مومنی بدنساز تیم برای فصل پیش رو تمدید شد.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی رفسنجان از ۹ اردیبهشت
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • سندروم ژاوی همه‌گیر شد: تمدید ۳ ساله کونسیسائو
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • آمادگی رم و اسپیناتزولا برای تداوم همکاری؛ احتمال تمدید دو ساله قرارداد
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟