Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تردد کامیون‌های حامل تره‌بار از مرز خسروی هفته گذشته سبب معطلی آن‌ها شده بود که با صدور مجوز از سوی عراق مشکل رفع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، هفته گذشته تعدادی کامیون‌ حامل تره‌بار در مرز خسروی پشت درهای بسته مرز از سوی عراق ماندند و مسئولان دلیل آن را عدم صدور از طرف عراق عنوان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با صدور مجوز واردات از سوی دولت مرکزی عراق هم‌اکنون مشکل صادرات تره بار از مرز خسروی تا حدودی رفع شده است اما گفته می‌شود با وجود این تردد کامیون‌ها به کندی در حال انجام است.

کریمی مدیر گمرک خسروی اظهار داشت: هفته گذشته تعدادی از تجار بدون توجه به این موضوع که هنوز محور واردات تره‌بار از مرز خسروی از طرف دولت مرکزی این کشور صادر نشده اقدام به حمل تره بار به یمن مرز خسروی کردند که این موضوع سبب تجمع کامیون‌ها در مرز شده است.

معطلی 70 کامیون‌ حامل تره‌بار در مرز خسروی / عراق مرز را بازگشایی نکرده استافزایش 65 درصدی ارزش صادرات غیرنفتی کشور در 4 ماهه 1400اینفوگرافیک | رشد 65درصدی صادرات غیرنفتی دریکسال گذشته

کریمی گفت: پس از پیگیری‌ها در این زمینه اواخر هفته گذشته دولت مرکزی عراق مجوز واردات تره‌بار از مرز خسروی به این کشور را صادر کرده و روز پنجشنبه تعدادی از کامیون‌ها وارد کشور عراق شده‌اند.

وی افزود: اکنون صادرات از مرز خسروی به صورت عادی در حال انجام است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

کریمی با بیان اینکه ظرفیت مرز خسروی بین 250 تا 300 کامیون در روز است گفت: صادرات کالا از مرز خسروی به صورت حمل یکسره و تخلیه و بارگیری در خاک عراق انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تجار هماهنگی لازم با خریدار عراقی داشته باشند که کالاهای آن‌ها در مرز متوقف و فاسد نشود گفت: هفته گذشته چند روز قبل از صدور مجوز صادرات، کالاها به مرز اعزام شده بود.

انتهای پیام/832/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرزبانی ناجا مرزبانی ناجا تره بار از مرز خسروی هفته گذشته کامیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۱۹۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۴۵ تومان (۱.۰۶ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۲۴۰ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۴۵ تومانی به ۴,۲۴۰ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۴۵ تومانی (۱.۰۷ درصد) به ۴,۱۹۵ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۲۲۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۱۹۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

 قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۳.۵۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۷.۲۹ درصد افزایش یافته است.

 

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • تنها ۴۹ کامیون در این هفته وارد شمال نوار غزه شدند
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است