Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دیروز تعداد مبتلایان جدید کرونا در استان بوشهر ۳۲۷ نفر بود، اما امروز این تعداد با کاهش ۵۱ درصدی به ۱۵۹ نفر رسید. تعداد بستری شدگان هم از ۷۲۶ نفر دیروز، امروز به ۶۷۴ نفر رسید که نشان دهنده کاهش ۵۲ نفری است.

به گفته دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر ۱۰۷ نفر از بیماران بستری در ۲۴ ساعت گذشته در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴۴ نفر به کرونا، قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید کشمیری با اشاره به اینکه اکنون ۷۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، افزود: ۳۳ نفرشان در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

امروز تعداد فوتی‌ها باز دو رقمی شد و در حالی که دیروز و پریروز تعداد جانباختگان ۸ و ۹ نفر بود، امروز تعداد این افراد به ۱۴ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر قربانیان جدید کرونا را ۵ مرد ۸۳، ۵۱، ۵۰، ۵۰ و ۴۹ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای کلیوی، چاقی و دیابت، ۲مرد ۴۹ و ۴۰ ساله بدون سابقه بیماری و ۷ زن ۷۹، ۷۲، ۷۲، ۶۴، ۵۹، ۴۹ و ۴۴ ساله با سابقه بیماری، مغزی، دیابت و فشارخون عنوان کرد.

کشمیری ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته ۱۴۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۲۲ نفر به کرونا مبتلا بودند.

بیشتر بخوانید

۴ شهرستان بوشهر از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند ثبت ۸ فوتی کرونا در بوشهر/ تعداد مبتلایان از ۸۰ هزار نفر گذشت

او بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۰ هزار و ۱۸۶ مبتلا به این ویروس در استان بوشهر شناسایی شده‌اند و هزار و ۷۹۴ نفر هم جان باخته‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از مردم خواست ضمن خودداری از سفر و شرکت در تجمع‌ها از برای موارد ضروری از منزل خارج نشوند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام/ک



منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس کووید19 استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی نفت امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۵۴ سنت معادل ۰.۶۱ درصد کاهش به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید.

به گزارش تسنیم، قیمت نفت در روز چهارشنبه برای سومین روز پیاپی کاهش یافته است. افزایش ذخایر نفت خام و تولید نفت آمریکا به عنوان بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا به همراه بالا رفتن امید نسبت به قرارداد آتش بس در خاورمیانه از عوامل افزایش قیمت نفت بوده است.

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۵۴ سنت معادل ۰.۶۱ درصد کاهش به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با ۸۰ سنت معادل ۰.۹۸ درصد کاهش ۸۱ دلار و ۱۳ سنت معامله می‌شود.

آمار موسسه نفت آمریکا نشان می‌دهد ذخایر نفت خام این کشور ۴.۹۰۶ میلیون بشکه در هفته گذشته افزایش داشته، در حالی که ذخایر بنزین و میعانات گازی آن کاهش یافته است.

آمار رسمی اداره اطلاعات انرژی آمریکا نشان می‌دهد ذخایر بنزین این کشور ۱.۴۸۳ میلیون بشکه و ذخایر میعانات گازی ۲.۸۷ میلیون بشکه پایین آمده است.

تولید نفت آمریکا هم در ماه فوریه تا ۱۳.۱۵ میلیون بشکه در روز افزایش داشته در حالی که در ژانویه برابر با ۱۲.۵۸ میلیون بشکه در روز بوده است.

انتظار بسته شدن یک قرارداد آتش بس بین رژیم صهیونیستی و حماس به دنبال از سرگیری مذاکرات صلح توسط مصر قیمت نفت را پایین آورده است. پایان این جنگ می‌تواند نگرانی در مورد گسترش درگیری و مختل شدن عرضه نفت خاورمیانه را کاهش دهد.

به نظر می‌رسد تولید اوپک صد هزار بشکه در روز در آوریل کاهش یافته و به ۲۶.۴۹ میلیون بشکه در روز رسیده است که نشان دهنده صادرات کمتر ایران، عراق و نیجریه و تعهد به سایر اعضا به قرارداد تولید اوپک پلاس است.

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • خواص قهوه + تاثیر بر لاغری و عوارض مصرف بیش از حد
  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها؛ زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ممنوعیت حج برای مبتلایان به برخی بیماری‌ها / زائران حج چه واکسن‌هایی باید بزنند؟
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تعداد تشکل‌های کارگری در استان بوشهر ۳۵ درصد افزایش یافت
  • رفتارهای نادرست در شیوه زندگی تهدیدی جدی برای سلامتی انسان
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟