Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@23:34:50 GMT

وریا غفوری: من پیگیر حق زحمت‌کشان استقلال هستم

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۱۵۲۹

وریا غفوری: من پیگیر حق زحمت‌کشان استقلال هستم

وریا غفوری درباره احضارش به کمیته انضباطی باشگاه استقلال به دلیل انتشار یک استوری در صفحه شخصی‌اش علیه مدیریت این باشگاه گفت: من با آقای مددی درباره حق و حقوق اعضای تدارکات تیم صحبت کرده بودم و خواستم پولشان پرداخت شود، اما این اتفاق نیفتاد. با ایشان تماس گرفتم و گفتم ۳۰ میلیون تومان پولی نیست که باشگاه نتواند پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در حالی که در ۵ ماه گذشته پیگیر این موضوع بودم، اما متأسفانه با نوع صحبت‌های مددی و با لحن زننده‌ای که پاسخم را داد، متوجه شدم به نتیجه‌ای نمی‌رسم و آن استوری را گذاشتم. به عنوان کاپیتان تیم وظیفه دارم پیگیر وضعیت افرادی باشم که برای تیم زحمت می‌کشند و فکر نمی‌کنم کار اشتباهی کرده باشم. من حتی درباره طلبم صحبتی نکردم و سعی کردم به لحاظ انسانی پیگیر اعضای تدارکات تیم باشم که مشکلات زیادی دارند.

کاپیتان استقلال در پایان گفت: قطعا در کمیته انضباطی حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، اما برخی دشمنان استقلال از این قضایا سوء استفاده کردند و باید بگویم بهتر است از آب گل آلود ماهی نگیرند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: وریا غفوری استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پرداخت ارز به زائران حج

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به شروع سفر‌های زائراج حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به صورت اسکناس) به‎ مبلغ ۵۰۰ (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی؛ پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید. فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حسن خجسته : به واسطه های چند رجال سیاسی گفتم با هیچ کسی ملاقات نمی کنم /می خواهم در مجلس مستقل باشم
  • برادر همسر رهبر انقلاب: به واسطه های چند رجال سیاسی گفتم با هیچ کسی ملاقات نمی کنم /می خواهم در مجلس مستقل باشم
  • جای امباپه باشم، عربستان را به رئال ترجیح می‌دهم!
  • آغاز ساخت یک شهرک مسکونی ۵۵۵ هکتاری در اطراف قم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • دهقان: پیگیر جنایات رژیم صهیونیستی از مجامع بین‌المللی هستیم
  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • جزئیات پرداخت ارز به زائران حج
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...