Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز و در حاشیه برگزاری نخستین جلسه سران قوا در دوره جدید، در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه امروز امور کشور نیازمند همفکری و هم‌گرایی قوای سه گانه است، اظهار داشت: تمام نهادها و همه ظرفیت‌های کشور باید در جهت  حل مسائل به هم کمک کنند و این جلسه نیز، در جهت هم‌فکری و همکاری برای حل مشکلات کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات مردم افزود: مردم از بیماری کرونا رنج می‌برند و این مسئله نیازمند همگرایی و همراهی همه دستگاهها و بکارگیری همه امکانات کشور برای حل آن است.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: ریاست جمهوری سران قوا مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیماری تب مالت سویه‌های مختلفی دارد و بحث ریشه کنی آن امکان‌پذیر نیست.

وی بیان داشت: باید در این راستا پیشگیری و آگاهی‌رسانی انجام شود و مردم نیز همراه باشند

رجایی فر با بیان اینکه وقتی بیماری دام مثبت می‌شود، دامدار از انجام کشتار فرار می‌کند، گفت: درمان بیماری تب مالت زمانبر بوده و درمان طولانی مدت نیاز دارد، در برخی مواقع، بعد از شش ماه یا یک سال درمان، بیمار به ظاهر خوب می‌شود ولی بعد از یکسال دوباره علائم بیماری ظاهر می‌شود و این باعث تشخیص اشتباه پزشک می‌شود.

کد خبر 6092155

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان