Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: ظهر امروز وقوع حادثه گرفتار شدن یک کارگر ساختمانی در جرثقیل تاور کرین در محوطه یکی از بیمارستان‌های شهر سمنان به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله سه خودرو و ۹ نفر آتش‌نشان از ایستگاه‌های شماره یک و دو سازمان آتش‌نشانی سمنان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محل حادثه یک ساختمان در حال ساخت بود که یک جرثقیل تاور کرین در ارتفاع بیش از ۳۰ متری مشغول به کار قرار داشت که کارگر ۳۰ ساله دچار ضعف و بی‌حالی شد و توان پایین آمدن را نداشت و با همان حال بین زمین و هوا گرفتار مانده بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با بیان اینکه کارگر در همان وضع نامتعادل مانده بود، افزود: آتش‌نشانان محل را ایمن‌سازی کردند و با حضور بالای این جرثقیل و مهار فرد آسیب‌دیده به‌وسیله طناب و ... وی را به سمت نردبان‌های این جرثقیل هدایت و شروع به امدادرسانی کردند.

اسماعیل‌پور خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان موفق شدند این کارگر ساختمانی را به پایین هدایت کنند و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دهند.

وی تصریح کرد: با وجود درخواست‌ها و پیگیری‌های مکرر، متأسفانه نبود خودروی نردبان‌دار در سازمان آتش‌نشانی سمنان انجام بعضی از عملیات را برای همکاران ما با مشکل و خطراتی مواجه کرده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگر سمنان آتش نشانی کارگر ساختمانی جرثقیل تاور کرین سعید اسماعیل پور خودروی نردبان دار سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در گزارش عملکرد هفتگی این سازمان که _ شنبه هشتم اردیبهشت _ منتشر شد، اعلام کرد در بازه زمانی یکم تا هفتم اردیبهشت تعداد ۵ هزار و ۲۵۶ تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی صورت گرفت که بیش از ۲ هزار و ۱۳۹ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.

بر اساس این گزارش طی یک هفته گذشته ۱۵۲۱ آتش‌نشان به عملیات‌ها اعزام شدند که مجموع عملیات‌های انجام شده ۴۰۲ مورد بوده است.

در این گزارش همچنین آمده است از مجموع عملیات‌های انجام شده، ۵۰ عملیات مربوط به حریق، ۲۷۲ عملیات امداد و نجات، ۴۲ بازدید پیشگیرانه و ۴۳۵ مورد مربوط به اعزام ناوگان بوده است.

کد خبر 748471

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی