Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کل مراجعات سرپایی به بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی از شیوع کرونا تاکنون ۳۶۵ هزار نفر است که روز گذشته ۱۸۰۰ مراجعه کننده داشتیم.

پرویز یزدان پناه امروز ۶ شهریورماه ۱۴۰۰ در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا افزود: کل مراجعات سرپایی به بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی از شیوع کرونا تاکنون ۳۶۵ هزار نفر است که روز گذشته ۱۸۰۰ مراجعه کننده داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: تعداد کل افرادی که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در بیمارستان ها بستری شده اند ۲۴ هزار نفر است که از این تعداد حدود ۲۳ هزار و ۳۰۰ نفر مرخص شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: روز گذشته تعداد ۶۲۱ نفر بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان های استان بستری داشتیم که از این تعداد ۲۷۰ نفر تست مثبت و ۳۹ نفر از این تعداد در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان بودند.
یزدان پناه ادامه داد: تعداد کل افرادی که کاملا بهبود یافتند ۶۰ هزار و ۵۲۸ نفر است و افرادی که در قرنطینه هستند ۴۸۰۰ نفر است.
وی عنوان کرد: تعداد فوتی های کرونایی در استان تا امروز ۸۱۵ نفر تست pcr مثبت و ۲۱ نفر با سی تی اسکن مثبت بودند که از این تعداد ۷۱۷ نفر بیماری زمینه ای داشتند و بیشترین موارد مربوط به شهرستان های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تعداد نمونه های دریافتی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون را ۲۸۲هزار نفر بیان کرد و گفت: میانگین سنی افراد فوت شده در استان ۶۸ سال و میانگین سنی مبتلایان نیز ۴۲ سال است.
یزدان پناه خاطرنشان کرد: میزان بروز بیماری در استان ۱۱۵ در ۱۰۰۰ نفر جمعیت است که این میزان در کشور ۵۸ در ۱۰۰۰ نفر جمعیت است.
وی میزان کشندگی در استان را ۱ درصد عنوان کرد که این میزان در کشور ۲.۲ درصد است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: میزان مرگ و میر در استان ۱۱۴ در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است که این میزان در کشور ۱۲۵ در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.
یزدان پناه شاخص نمونه گیری در استان را ۴۰ درصد بیان کرد که این میزان در کشور ۳۴ درصد است.
وی شاخص مثبت بودن نمونه ها در استان را ۲۹ درصد و در کشور ۱۷ درصد عنوان کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: تعداد موارد مثبت در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون ۸۱ هزار و ۷۷۸ نفر رپید تست بوده است.
یزدان پناه گفت: در روز گذشته تعداد ۱۰۵۸ تست pcr دریافت کردیم که ۴۵۷ مورد معادل ۴۳ درصد مثبت بودند. همچنین ۵۳۸ تست رپید در استان داشتیم که ۱۱۵ مورد مثبت بودند و بیشترین موارد در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی گزارش شده اند.
وی اظهار کرد: تعداد موارد مثبت در تیرماه ۴۷۹۷ نفر و در مرداد ماه ۱۴ هزار و ۳۰۳ نفر بوده که افزایش ۳ برابری داشته است.
به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: تعداد موارد مرگ در تیرماه ۲۸ نفر و در مرداد ماه ۹۴ مورد بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج كهگيلويه و بويراحمد ستاد استانی کرونا کرونا در ایران رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج میزان در کشور شیوع کرونا تاکنون نفر جمعیت بیمارستان ها یزدان پناه روز گذشته هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد/ خسارت به کشاورزی + فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: طوفان شب گذشته در این استان تلفات جانی نداشته است. - اخبار استانها -

علیرضا نیکروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: شب گذشته طوفان میهمان نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد بوده، ولی تاکنون هیچ‌گونه تلفات جانی از شهرستان‌های مختلف گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه طوفان خسارت زیادی به زیرساخت‌ بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و راهسازی وارد کرده است، عنوان کرد: گزارش‌های اولیه حاکی از خسارات فراوان به کشاورزی و باغداری است.

.

نیکروز از اعزام کارشناسان به شهرستان‌های مختلف برای ارزیابی خسارات وارده در بخش‌های مختلف خبر داد و افزود: به محض نهایی شدن خسارات وارده، موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد این را هم گفت که این شرایط تا روزهای آینده ادامه دارد و ضروری است عشایر و ورزشکاران از هم اکنون به فکر باشند و از رفتن به ارتفاعات و حضور در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

میزان بارش‌ها در مناطق مختلف

.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بارش های اخیر (از چهارشنبه تا شنبه صبح)استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دوگنبدان 79.1، دلی خمسیر 78، باشت 78، فیلگاه 76، ماهورباشت 75، امامزاده جعفر 72، سوق 70، امامزاده پهلوان 69، برم سبز 69 و دیشموک 68 میلیمتر بوده است.

علی کریمی اظهار داشت: همچنین میزان بارش‌ها در علی کرمی دمچنار 67، بوستان 65.5، دهدشت 65.4، دیل 64، گنجگون 63.8، سی سخت 63.7، دشتروم 63.5، ستنگان 62.5، سرفاریاب 61، سرآب ننیز 58، یاسوج فرودگاه 57.8، چرام 56، منصورخانی کاکان 56، گنجه‌ای 55.8 و درغک 55 میلیمتر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین میزان بارش در مناطق وزگ 54، کریک 54، تنگ پیرزال 53، تل گاه 53، ممبی 53، تنگ سرخ 51، چیتاب 50، لیکک 48.8، مارگون 48، جاورده 47، سرآسیاب یوسفی 44، قلعه دختر 44، لنده 43، قلعه رئیسی 40، پاتاوه 38.5، تنگ رواق 36، موشمی زیلایی 34 و سیرون شبلیز 24 بود.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد+ فیلم
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد ؛ شدت طوفان را ببینید | تصاویر
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد/ خسارت به کشاورزی + فیلم
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان