Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا بازی برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته سه فوتبال کشور عصر امروز (شنبه ششم شهریور) در ورزشگاه آزادی بیرجند برگزار شد.

نیمه نخست این بازی بدون گل توسط ۲ تیم به پایان رسید اما در نیمه دوم بازی و در دقیقه ۸۲ تیم پیام وحدت بیرجند با گل مهدی خاقانی، میهمان خود را شکست داد.

پیام وحدت بیرجند در پلی آف لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور ۳۱ مرداد به مصاف تیم خلیج فارس بندر ماهشهر رفت که این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده فوتبال خراسان جنوبی بازی دیگری با نماینده البرز دارد که در صورت برد این بازی به لیگ دسته دو کشور صعود خواهد کرد.

امروز بدو ورود بازیکان به زمین مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در جمع بازیکان و کادر فنی تیم پیام وحدت بیرجند حضور یافت و برای نماینده استان در این بازی آرزوی موفقیت کرد.

این بازی به صورت زنده از شبکه استانی خاوران پخش شد.

برچسب‌ها فوتبال بیرجند خراسان جنوبی وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بیرجند خراسان جنوبی فوتبال بیرجند خراسان جنوبی وزارت ورزش و جوانان پیام وحدت بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۲۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در ۲۱ اردیبهشت برگزار و از امروز ۱۳ اردیبهشت تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها آغاز شده است.

تبلیغات تا ۲۴ ساعت قبل از شروع انتخابات ادامه دارد و در این مدت نامرد‌ها می‌توانند ستاد‌های انتخاباتی خود را فعال و از امکاناتی که شهرداری‌ها برای تبلیغات نامزد‌ها در نظر گرفته، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید

اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف

مستند‌ها و مناظرات انتخاباتی که از سوی صدا و سیما هم ضبط شده است، از طریق شبکه استانی خاوران پخش می‌شود تا مردم بتواند با رصد و پیگیری برنامه ها، شناخت کافی از نامزد‌ها پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان (احتمالی)
  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم