Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته سوم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) ۵ بازی انجام شد که در یکی از آن‌ها تیم فوتبال برنتفورد در حالی که سامان قدوس را در ترکیب اصلی داشت، میهمان استون‌ویلا بود و این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، در این بازی که قدوس تا دقیقه ۶۶ در میدان حضور داشت، ایوان تونی در دقیقه ۷ برنتفورد را پیش انداخت، اما ۶ دقیقه بعد اِمی بوئندیا گل تساوی را برای استون‌ویلا به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ورزشگاه آمکس، تیم برایتون که میزبان اورتون بود با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب اورتون شد و اولین باخت خود را پس از دو برد متوالی تجربه کرد. دمارای گری در دقیقه ۴۱ و دومنیک کالورت لوین در دقیقه ۵۸ از روی نقطه پنالتی گل‌های اورتون را زدند.

تیم فوتبال لسترسیتی هم که میهمان نوریچ بود با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبانش گذشت. جیمی وارد در دقیقه ۸ لستر را پیش انداخت. تیمو پوکی در دقیقه ۴۴ از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای نوریچ زد و در نهایت مارک آلبرایتون در دقیقه ۷۶ گل برتری روباه‌ها را به ثمر رساند.

در مصاف خانگی وستهام با کریستال پالاس هم دو تیم به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. پابلو فورنالز در دقیقه ۳۹ و مایکل آنتونیو در دقیقه ۶۸ برای وستهام گلزنی کردند و کانر گالاگر در دقایق ۵۸ و ۷۰ گل‌های کریستال پالاس را به ثمر رساندند. همین نتیجه در مصاف خانگی نیوکاسل با ساوتهمپتون رقم خورد. کالوم ویلسون در دقیقه ۵۵ و آلن سنت ماکسیمین در دقیقه ۹۰ برای نیوکاسل و محمد الیونسی در دقیقه ۷۴ و جیمز وارد در دقیقه ۶+۹۰ از روی نقطه پنالتی برای ساوتهمپتون گلزنی کردند.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۱ لیورپول میزبان چلسی خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم طالبان محسن رضایی وزرای دولت سیزدهم روح الله رستمی پارالمپیک سامان قدوس لیگ برتر انگلیس استون ویلا برنتفورد محرم طالبان محسن رضایی وزرای دولت سیزدهم روح الله رستمی پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های چلسی و استون ویلا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و استون ویلا

لیگ برتر انگلیس (استون ویلا - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش ‌

کد خبر 748356

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا