Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:48:22 GMT

برخورد با قطار موجب مرگ دختر ۱۴ ساله در قزوین شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۲۹۱۴

برخورد با قطار موجب مرگ دختر ۱۴ ساله در قزوین شد

به گزارش ایرنا،  سهیل سلطانی روز شنبه با بیان این خبر، افزود: شامگاه امروز، گزارش تصادف قطار با عابر در محدوده نیروگاه شهید رجایی به مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین اعلام شد که آمبولانس اورژانس به سرعت از پایگاه کاسپین به محل حادثه اعزام شد.

 سطانی با بیان اینکه این حادثه،  یک مصدوم داشت،  افزود: متاسفانه دختر نوجوان ۱۴ ساله به علت شدت جراحات در صحنه حادثه به‌رغم تلاش های کارشناسان فوریت های پزشکی فوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارشناسان اورژانس استان، پیکر دختر نوجوان را به عوامل انتظامی حاضر در صحنه تحویل دادند.

سلطانی از خانواده‌ها خواست: مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان و کودکان خود به ویژه در حریم راه آهن و مسیر حرکت قطار داشته باشند تا دیگر شاهد وقوع چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

برچسب‌ها استان قزوین شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران تصادفات جاده ای استان قزوین شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین گفت: واژگونی اتوبوس در آزادراه قزوین زنجان یک فوتی و ۲۳ مصدوم برجای گذاشت.

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: ساعت ۳:۰۰ امروز_ دوشنبه دهم اردیبهشت_ تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین گرفته شد که خبر از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین به زنجان، محدوده پل دولت آباد داشت.

وی افزود: بلافاصله آمبولانس پایگاه‌های اقبالیه، کهک، تاکستان، اتوبوس آمبولانس و سه آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از رسیدن به محل حادثه دسته‌بندی (تریاژ) مصدومان توسط کارشناسان اورژانس آغاز شد و مصدومان حادثه توسط کارشناسان مرکز اورژانس پیش بیمارستانی مورد ارزیابی و معاینه قرار گرفتند، این حادثه ۲۳ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

اسماعیلی ادامه داد: ۱۴ نفر از مصدومان واژگونی اتوبوس با اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی و شش مصدوم با آمبولانس هلال‌احمر با هماهنگی‌های مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان‌های شهید رجایی، رازی، شفا و تأمین تاکستان منتقل شدند.

وی گفت: دو مصدوم حادثه نیز با اقدامات درمانی در محل درمان شدند و رضایت انتقال به مرکز درمانی نداشتند، یک نفر فوتی واژگونی اتوبوس که یک مرد ۴۰ ساله است توسط عوامل اورژانس تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

کد خبر 749015

دیگر خبرها

  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو