Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، احسان سنجابی عضو تیم غواصی عمق نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه آیتم امروز ما نجات زیر دریایی مغروق بود، اظهار داشت: ماهیت این آیتم شبیه ساز زیر دریایی است که دچار آسیب شده و در زیر دریا نیاز به امداد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این آیتم به نحوی است که ما باید در ابتدا لوله هوا را به شبیه ساز متصل کنیم و در ادامه کپسول‌های اکسیژن را به این سازه‌ها برسانیم تا به افرادی که در شبیه ساز زیر دریایی نیاز به کمک دارند امداد رسانی شود.

احسان سنجابی با بیان اینکه تیم غواصی عمق ارتش ایران آیتم کمک به زیر دریایی مغروق را با موفقیت پشت سر گذاشت، افزود: امروز تیم ما با ۲۰ ثانیه اختلاف نسبت به تیم روسیه این آیتم را با موفقیت پشت سر گذاشت و ما از این حیث در این آیتم رکوردار هستیم.

وی خاطر نشان کرد: آیتم امروز را توانستیم با زمان ۲دقیقه و ۱۰ ثانیه با پایان رسانیم و با توجه به اینکه فردا روز پایانی مسابقات است نیاز داریم تا با تلاش بیشتر و غیرت ایرانی قهرمانی را از آن کشور عزیزمان کنیم.

 احسان سنجابی عضو تیم غواصی عمق جمهوری اسلامی ایران پدیده مسابقات بین‌المللی غواصی نوشهر ۲۰۱۸ و رکورددار بخش‌های جوشکاری و برشکاری زیر آب در جهان می‌باشد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات غواصی نیروی دریایی ارتش زیر دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۲۰ ثانیه با اخبار ایلام
  • زلنسکی: روسیه از سرعت پایین انتقال تسلیحات به ما بهره می‌برد
  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه
  • (ویدئو) سوال میلیون دلاری در اسرائیل: روسیه به ایران چه داده؟!
  • وزیر فرهنگ: در خلیج فارس همه منابع غنی انرژی را داریم
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است
  • «گردشگری دریایی» فقط یک وعده در روز خلیج فارس بود!
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • (ویدئو) نمایشگاه خودروی پکن در ۶٠ ثانیه
  • اروپا نیاز به قوای هسته‌ای مستقل دارد