Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@18:06:04 GMT

قطار دختر 14 ساله را له کرد / در قزوین رخ داد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۹۴۳۱۰۷

قطار دختر 14 ساله را له کرد / در قزوین رخ داد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت:برخورد قطار با دختر ۱۴ ساله در محدوده نیروگاه شهید رجایی موجب مصدومیت شدید و مرگ این نوجوان شد.

به گزارش رکنا،  سهیل سلطانی روز شنبه با بیان این خبر، افزود: شامگاه امروز، گزارش تصادف قطار با عابر در محدوده نیروگاه شهید رجایی به مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین اعلام شد که آمبولانس اورژانس به سرعت از پایگاه کاسپین به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سطانی با بیان اینکه این حادثه،  یک مصدوم داشت،  افزود: متاسفانه دختر نوجوان ۱۴ ساله به علت شدت جراحات در صحنه حادثه به‌رغم تلاش های کارشناسان فوریت های پزشکی فوت شد.

وی افزود: کارشناسان اورژانس استان، پیکر دختر نوجوان را به عوامل انتظامی حاضر در صحنه تحویل دادند.

سلطانی از خانواده‌ها خواست: مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان و کودکان خود به ویژه در حریم راه آهن و مسیر حرکت قطار داشته باشند تا دیگر شاهد وقوع چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قطار مرگ تصادف قطار اخبار حوادث قطار تصادف قطار تصادف مرگبار قطار سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم فریبا نادری فریبا نادری بازیگر ازدواج محمدرضا گلزار فرهاد مجیدی ریحانه پارسا قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر، گفت:در ساعت ۱۹:۲۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جوان کاشمری شاهد مزاحمت دو نفر راکبان یک موتور سیکلت که حالت طبیعی نداشته‌اند برای سه دختر نوجوان می‌شود.

سید مصطفی قرشی یزدی افزود: این جوان برای  دفاع از سه دختر نوجوان وارد عمل شده و به صورت لسانی به اراذل و اوباش تذکر داده و نهی از منکر می‌نماید و متاسفانه نامبردگان با وی درگیر و با چاقو ایشان را از ناحیه گردن مجروح می کنند

وی گفت: بلافاصله مجروح توسط مردم به بیمارستان منتقل و متهمان نیز توسط مردم دستگیر و تحویل عوامل گشت ۱۱۰ می شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر افزود: از لحظه اولیه فرماندار محترم شهرستان به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان دستورات ویژه را به ریاست شبکه بهداشت و درمان برای رسیدگی به حال ناهی از منکر صادر و با تلاش جراحان حاذق عمل جراحی  حال عمومی ایشان مساعد است .

دیگر خبرها

  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان