Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی شهریارپور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان امسال برابر ۲۵ هزار میلیارد ریال از منابع مختلف استانی، توازن، ملی، استانی ویژه، بند «ط» تبصره ۲ (تنش آبی) و اعتبارات محرومیت‌زدایی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از این میزان اعتبار، مبلغ ۱۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال مربوط به طرح‌های ملی، استانی ویژه و اعتبارات توازن ملی است که پروژه‌های آن مشخص است و نیاز به توزیع در شورای برنامه‌ریزی و توسعه ندارد.

بیشتر بخوانید

پرداخت ۱۴۷ میلیارد ریال مانده مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان

شهریارپور تصریح کرد: در نشست قبلی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مبلغ چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای از محل منابع استانی و توازن توزیع و در اختیار کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها قرار گرفت تا به پروژه‌های اولویت‌دار شهرستانی اختصاص دهند.

او ادامه داد: البته اعتبارات مربوط به طرح‌های استانی که رویکرد شهرستانی ندارند، هنوز توزیع نشده و باید تعیین تکلیف شوند.

شهریارپوراظهار داشت: تاکنون ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار راه روستایی، ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار آب روستایی، سه هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال منابع محرومیت‌زدایی و ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار در اختیار نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی توزیع نشده و در مجموع پنج هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال اعتبار قابل توزیع وجود دارد که پس از ابلاغ دستورالعمل‌های مربوطه در خصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

او گفت: از مجموع سه هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال اعتبار محرومیت‌زدایی مربوط به استان چهارمحال و بختیاری تاکنون سه هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال به استان ابلاغ شده و پروژه‌هایی نیز برای استفاده از آن پیشنهاد شده که در حال بررسی هستند.

شهریارپور تاکید کرد: مبادله موافقت‌نامه‌های اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری انجام شده و تمهیدات لازم برای مبادله موافقت‌نامه اعتبارات سرمایه‌ای استان نیز اتخاذ شده است.

او افزود: در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری مبلغ ۲۷۶ میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریال اعتبار برای ۶۳ پروژه سطح استان اختصاص داده شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای طرح های ملی شورای برنامه ریزی و توسعه میلیارد ریال اعتبار چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری

دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نمایشگاه کار امروز یک شنبه در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد خبر 6097653

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج