Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسسه آموزش عالی زبان‌های خارجی بیان گویای تمدن با هدف آموزش زبان‌های خارجی برای جامعه دانشگاهی بالاخص دانشجویان با مدارک قابل ترجمه است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، پرویز فرهومند مدیر موسسه آموزش عالی زبان های خارجی بیان گویای تمدن گفت: این موسسه با مجوز رسمی از وزارت علوم تاسیس شده و با دانشگاه ارومیه قرارداد همکاری امضا کرده تا برگزاری دوره‌های آموزش زبان برای دانشجویان بویژه دانشجویان دکترا دوره های حرفه‌ای زبان را تسهیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: هیات موسس این موسسه از اساتید دانشگاه با گرایش تخصصی زبان تشکیل شده است.

داوود تقی‌زاده رئیس موسسه آموزش زبان بیان گویای تمدن نیز گفت: تمام موسسات آموزشی زبان‌های خارجی سطح استان عموما پتانسیل آموزش برای افراد سنین بالای ۱۸ سال را ندارند و عموما از آموزش وپروش اخذمجوز کرده و در سطح آکادمیک امکان آموزش را ندارند و ما خلاء آموزشگاه‌هایی را که بتوانند متقاضیان را برای حضور در کنفرانس‌های خارجی، نوشتن مقالات و تحصیل در خارج از کشور و در مجموع به صورت تخصصی و آکادمیک متقاضی را آموزش دهند در سطح استان حس کرده و اقدام به اخذ مجوز این موسسه کردیم و این موسسه به علت آنکه زیر مجموعه وزارت علوم می‌باشد قابلیت صدور مدارک پایان دوره را که با مهر وزارت علوم داشته و این مدارک نیز قابل ترجمه در سایر کشور هاست.
وی اضافه کرد: این آموزشگاه، تنها مجری برگزاری دوره های آموزشی تخصصی زبان انگلیسی برای دوره های دکتری دانشگاه ارومیه است ضمن اینکه این آموزشگاه در حال حاضر دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، آلمانی و فرانسوی و آموزش زبان فارسی برای دانشجویان غیر ایرانی را اجرا می‌کند و آمادگی برگزاری دوره‌های زبان اسپانیایی و ایتالیایی را نیز دارد.
تقی‌زاده گفت:  از ابتدای تاسیس موسسه که از مهر سال گذشته است، حدودا ۱۲۰ دانشجوی دکترا آموزش داده شده و مجموع زبان‌آموزان در موسسه با توجه به شرایط کرونایی ۲۰۰ زبان آموز بوده همچنین این موسسه شبکه آموزش الکترونیک اختصاصی خریداری کرده است و با آن آموزش می دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارومیه آموزش زبان انگلیسی موسسه زبان آذربایجان غربی آموزش زبان آموزش زبان فارسی زبان های خارجی آموزش زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۹۴۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه

حجت الاسلام ابوذر قوره جیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: در این دوره ۲۸۲ نفر در سه بخش ۱۰ جز ،۲۰ جز و حفظ قرآن کریم شرکت داشتند.

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دوره از آزمون‌ها در سه حوزه امتحانی شهرستان هرسین، جوانرود و کرمانشاه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون اعطای مدرک تخصصی در چند سطح از جمله درجه یک، دو، سه، چهار و پنج برگزار شده خاطرنشان کرد: درجه یک معادل دکتری، درجه دو معادل فوق لیسانس، درجه سه معادل لیسانس، درجه چهار معادل فوق دیپلم و درجه پنج معادل دیپلم است.

مسئول اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه حضور شرکت کنندگان در این دوره را خوب ارزیابی کرد و افزود: سال گذشته ۲۱۹ نفر در این آزمون حضور داشتند که این آمار در سال جاری به ۲۸۲ نفر رسید.

وی یادآور شد: در نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کنار اساتید مطرح و شناخته شده حوزه قرآن، شرکت کنندگان در گروه‌های سنی مختلف همچون خردسالان نیز حضور داشتند.

کد خبر 6096195

دیگر خبرها

  • کتاب «اخلاق النبی(ص) و اهل بیته(ع)» به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد
  • مشکل آب مشهد به سرعت قابل حل است
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • ادامه اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در کاشمر
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز